Ulvlek - Robinson Buke

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek - Robinson Buke

Alltså, faan... Jag har suttit fast på en buss med död mobil vilket lett till ingen uppkoppling därav mon tystnad.

Jag känner att det är bråttom nu.

bumpo röstar på glömmerallt eftersom jag håller med om att det är viktigt med samlade röater och hon inte känns ärlig i sitt spel.

Det inlägget var ett exempel, det kändes som att du hängde upp dig på det där lite väl mycket...

glömmerallt röstar på cirkus

Eftersom hon upprepat undviker mina frågor och inte förklarar sina röster på mig annat än med direkta felaktigheter. Den ända hon pekat ut är demondiskussionen vilken jag varken startade eller diskuterade mest.

Alltså, faan... Jag har suttit fast på en buss med död mobil vilket lett till ingen uppkoppling därav mon tystnad.

Jag känner att det är bråttom nu.

bumpo röstar på glömmerallt eftersom jag håller med om att det är viktigt med samlade röater och hon inte känns ärlig i sitt spel.

Okej, kollade upp DL lite mer noga. Är ju om en halvtimme. Då hinner jag göra ett vettigare teoriinlägg.

Vi börjar med glömmerallt då. Niyama skriver i sitt brandtalsinlägg om nyttan med smlade röster. Jag är helt med på den idén. Glömmerallt har svarat i mitt tycke väldigt aggressivt på frågor och tankar om henne från ansra deltagare. Det är imte ett spelsätt jag känner igen från henne när hon är god.

Myrten har under leken konsekvent röstat på ga och kommer hela tiden med bättre och mer genomgripande argument och teorier om varföe hon gör som hon gör. Skulle hon, som andra redan poängterat, verkligen köra ett så hårt spår på en kollega? Men å andra sidan skulle hon kunna vara ond och driva spåret mot en god ga och därmed styra dagens Lynch. Men just nu tycker jag att hon lutar mot god.

cirkus spelar väldigt bra för att vara nybörjare. Är det så att hon är född ulvspelare eller kan hon ha stöd i bakgrunden? Men det är också det enda som gör att hon skulle kännas som ond.

vira har liksom flytit under radarn för mig. Vilket inte känns helt bra. Men det tror jag faltiskt mest beror på att hon inte akrivit något som stuckit ut.

Det inlägget var ett exempel, det kändes som att du hängde upp dig på det där lite väl mycket...

Jag tycker inte jag hängde upp mig alls utan bara ifrågasatte en teori jag inte tyckte stämde så vi får nog helt enkelt enas om vår oeninghet. :)

PS. jag inser att det inte bara är därför jag är misstänkt.

Okej, kollade upp DL lite mer noga. Är ju om en halvtimme. Då hinner jag göra ett vettigare teoriinlägg.

Vi börjar med glömmerallt då. Niyama skriver i sitt brandtalsinlägg om nyttan med smlade röster. Jag är helt med på den idén. Glömmerallt har svarat i mitt tycke väldigt aggressivt på frågor och tankar om henne från ansra deltagare. Det är imte ett spelsätt jag känner igen från henne när hon är god.

Myrten har under leken konsekvent röstat på ga och kommer hela tiden med bättre och mer genomgripande argument och teorier om varföe hon gör som hon gör. Skulle hon, som andra redan poängterat, verkligen köra ett så hårt spår på en kollega? Men å andra sidan skulle hon kunna vara ond och driva spåret mot en god ga och därmed styra dagens Lynch. Men just nu tycker jag att hon lutar mot god.

cirkus spelar väldigt bra för att vara nybörjare. Är det så att hon är född ulvspelare eller kan hon ha stöd i bakgrunden? Men det är också det enda som gör att hon skulle kännas som ond.

vira har liksom flytit under radarn för mig. Vilket inte känns helt bra. Men det tror jag faltiskt mest beror på att hon inte akrivit något som stuckit ut.

Jag och Niyama då? :p Om jag förstår ditt inlägg rätt är dina enda misstänkta glömmerallt och cirkus. Det bör ju dock finnas tre ulvar kvar, så du kan ju inte godförklara alla andra..?

*KL*

Nu är jag äntligen hemma "för gott" eller vad man ska säga. Ska läsa igenom tråden ordentligt.

Vill man göra livet spännande skall man i lätt febrigt tillstånd köra 40 mil i en bil som inte bör stängas av eftersom den fått för sig att den är svårstartade när den är varm. Måste ringa verkstaden imorgon. Gud så skönt att vara hemma!

Oj, jag ska försöka skriva teorier om alla kvarvarande.

Fan - nu ringde telifonen.

Jag hinner inte innan DL, men hoppas att få vara vid liv och återkomma !

00:49 Niyama röstar på glömmerallt
12:39 Vira röstar på glömmerallt
20:14 Myrten röstar på glömmerallt
20:44 Hedinn röstar på glömmerallt
21:12 cirkus röstar på glömmerallt
21:30 bumpo röstar på glömmerallt
21:42 glömmerallt röstar på cirkus

Nja, snarare är det väl så att alla utom myrten känns ulviga och det är ju lika ologiskt som att alla andra känns goda.

Vad gäller dig och niyama så glömde jag av er i all förvirring. :o

Uppdatering!

LL springer som en stressad gasell mellan sina åtaganden. Efter succén med Robinson Buke vill alla ha en bit av LL och någon som utgav sig för att vara dennes kusin bokade opassande in en middag mitt under programserien! Nu är LL iaf på plats och ska försöka styra upp den här skocken ;).

Tre dagar in i programmet börjar deltagarna känna sig lite mer varma i kläderna och har insett att det nog faktiskt finns en pakt även i Robinson Buke! (vem hade trott ngt annat ;) ) Man slår knut på sig själv för att försöka hitta en syndbock och allas blickar landar på glömmerallt..

glömmerallt var ulv!

Natt-DL kl 22.45

Jag reagerar på dina två senaste inlägg. Missa två spelare i ett läge när det verkligen är viktigt att väga alla mot alla för att hitta ulvar? Ok om det sker i stress t ex inför röstning, men rösten var ju redan lagd.

Dessutom så är teorierna i inlägget där du går igenom spelarna ganska summariska. Vilket kan (men inte behöver) vara ulvigt.

Jag reagerar på dina två senaste inlägg. Missa två spelare i ett läge när det verkligen är viktigt att väga alla mot alla för att hitta ulvar? Ok om det sker i stress t ex inför röstning, men rösten var ju redan lagd.

Dessutom så är teorierna i inlägget där du går igenom spelarna ganska summariska. Vilket kan (men inte behöver) vara ulvigt.

Jag tänkte lite samma sak. Jag och Niyama är ju ändå bland dem som diskuterat absolut mest idag, känns som fel personer att "glömma bort". Om det inte är så att man bara måste hitta på teorier om folk och då blir det automatiskt om dem som diskuterats istället för att läsa igenom och leta bland det som faktiskt skrivits av de olika personerna...

Såklart, måste inte vara så, men det fick mig inte direkt mindre misstänksam mot bumpo, om man säger så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar