Har samlat lite citat här på cirkus som jag misstänkte redan igår. Hade det inte varit för att
@LenaH la en andra röst på mig så hade jag lagt min röst på cirkus. Nu var jag tvungen att lägga den på GA för att rädda mig själv. Bra om man kan trycka upp citaten och läsa vad som är svarat på.
Ja, jag satt i lyan med dig i min sista lek
Ja
Jag hade tänkt rösta på dig men som jag skrev så ville jag rädda mig själv.
Vafan , jag är väl inte så känd för att mesa runt . Detta blir ju inte enkelt men jag ska göra ett försök.
Först hade jag en misstanke om att ulvarna förde fram pegasus som BM för att han var nattvakten och med sin BM roll skulle bli vald av tjuven och då åka på niten och själv bli avslöjad inför lyan. Det kan såklart fortfarande vara så, jag har ingen aning om hurvida pegasus är i lyan eller ej men iom att pegasus ändrade sin BM röst i sista stund och det blev lottning kanske jag inte misstänker det i första hand. Rimligen borde den som var uppe för BM rollen innan pegasus ändrade blivit synad dvs Cirkus . Det fanns ju såklart en stor risk att C hade kunnat vara nattvakt men bevisligen inte eftersom ulvarna blev av med sitt käk.
fio röstar på cirkus