Noterar saker, inte säkert det är relevant alls, men måste börja ngnstan.s
Snurrfian nominerar pegasus och röstar på glömmerallt - Pega blir BM, GA räddas från lynch.
Fortfarande osäker på vad jag tror om Pegas "stöld" av BMrollen, skulle en ulv sticka ut så? Skulle en god? Om Pega är ond, hade han hjälp med nomineringen? KA, cirkus och Lobelia nominerar honom. Många med motivation att han ska få vara kvar i leken, om jag minns rätt...
Poison, qitis, snurrfian och fio röstar på glömmerallt, här kan någon vara fårulv. Men skulle Snurris sticka ut med både nominering och alibiröst första dagen om hon är fårulv? Känns långsökt. Så alla tre (GA, SNurris och Pega) i lyan känns väl orimligt i alla fall.
Kommer inte kunna följa leken annat än sporadiskt, och hinner inte gå igenom mer just nu. Så jag lägger en säkerhetsröst. Hoppas kunna följa leken och ändra om det framkommer vettigare saker att gå på.
Blacksmithfarm röstar på Pegasus63
För att risken ändå finns att han sitter i lyan och har lyckat sno rollen till den onda sidan. Som sagt, kommer det fram något bättre och jag hinner följa så är jag beredd att ändra mig.