jopp goda hade skitbra spel i den lekenFast det blev väl hopplöst främst för att goda spelade bra? Inte för att de hade mycket info. Sådant är svårt att värja sig mot, alltså hur folk spelar. Och det ändrar sig från gång till gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jopp goda hade skitbra spel i den lekenFast det blev väl hopplöst främst för att goda spelade bra? Inte för att de hade mycket info. Sådant är svårt att värja sig mot, alltså hur folk spelar. Och det ändrar sig från gång till gång.
om inte annat så kan LL verifiera att jag snabbt fick dessa tankar .....uhum
jag vill ha cred för de med![]()
Du kan få en liten stjärna: ☆ good jobom inte annat så kan LL verifiera att jag snabbt fick dessa tankar .....
avd : ja VILL ha cred för dem![]()
så här skrev jag iaf i vår konversation för ett par dagar sedan...om inte annat så kan LL verifiera att jag snabbt fick dessa tankar .....
Det är nästan så jag vill bli lynchad nu för som jag skrev i min lilla översyn av rollerna
Vad händer om prästen är ensam kvar med den biktade ulven? Jag ser att prästen kan bli ett segervapen för de onda....
Får jag rösta på mig själv i denna leken , tänker nu på ett scenario med 2 goda och en biktad kvar, är jag tvungen att rösta på den andra goda då??
eller får jag rösta på mig själv om jag kan motivera det på ett bra sätt utan att hinta?
Hm, säger hon som röstade ut siaren fio och gick på Lobelia istf Snurris...om inte annat så kan LL verifiera att jag snabbt fick dessa tankar .....
Fast den där biten med att inte hinta gick ju inte så bra....så här skrev jag iaf i vår konversation för ett par dagar sedan...
tja själva röstinlägget var godkänt i förväg däremot blev jag lite ivrig där innan rösten- medgesFast den där biten med att inte hinta gick ju inte så bra....![]()
Aj aj ajHm, säger hon som röstade ut siaren fio och gick på Lobelia istf Snurris...
Hälsn
Frustrerad
![]()
Lite?tja själva röstinlägget var godkänt i förväg däremot blev jag lite ivrig där innan rösten- medges![]()
å jo jag fattade att du fattade - det var liksom det som gjorde mig helt övertygad om att du var ondFör övrigt skrev jag ngt liknande i lyan igår ang ditt prästfiske
"Undrar om Q fattat att jag fattat vad hon sysslar med"
"Är ju riktigt kul m den här charaden, men får se hur länge jag orkar spela med"
Det var riktigt skönt å slippa försöka teoria, så tack för att du höll mig upptagen![]()
![]()
Tja, vi klagade inte, det var ju bra kompensation för att vi hmm förlorade onda fenHm, säger hon som röstade ut siaren fio och gick på Lobelia istf Snurris...
Hälsn
Frustrerad
![]()
äh, det misstänkte ni ju redan innan....å jo jag fattade att du fattade - det var liksom det som gjorde mig helt övertygad om att du var ond![]()
Ja från att ha varit nära att bli lynchad så blev jag godförklarad näst intill, väldigt trevligt!äh, det misstänkte ni ju redan innan....
hade jag inte haft flera röster emot mig redan så hade jag gjort på ett annat sätt.
Men vår konversation hjälpte ju Snurrfian att smita undan å det var det viktigaste![]()
Närå. Det var bara sista avsnittet som dröjde lite, de andra såg jag i ett sträck nästan innan leken var uppe, eller första dagen....Kul att iaf @Blacksmithfarm fastnade i serien också, hoppas jag inte spoilade för mkt med uppdateringarna![]()
Jag är grymt ledesen att jag bara försvann, men det har varit ruktig4 jävla sjukt dåligt och fullt upp för mig det senaste. Men aset är iaf häktat.