ULVLEK: Firefly

Grunnar på
Vill verkligen få rätsida på detta nu ....:idea::cautious:

BSF misstänkte fio och snurrfian i sina korta rader innan hon kom på att DL blivit förlängt... hakar sedan på mitt tänk att fio kan vara onda Fén vill inte se att Snurrfian skulle vara annat än siad ond av en ond fé?

Paddington röstade på snurrfian och misstänkte henne , men Lobelia hade vettiga funderingar kring LenaH

Habina hade lagt en röst på snurrfian och ändrar till BSF , alltså jag tror ju inte att det står 2-2 nu , så det känns ju liksom onödigt att byta en alibiröst till en annan sas ? DET om något får jag inte ihop . Snarare borde det antingen vara en god som följer en annan den tror är god , ELLER en ond som inte vill riskera att ha röstat ut en ledande god roll.........Men å andra sidan så tycker jag att om jag har rätt i mina funderingar att just den goda rollen borde ha varit guld värt för onda att få ut ?
Nja
jag landar fortfarande i att Lobelia känns mest ond även om jag nu faktiskt försökt vrida tankarna ut och in...
( annars finns det säkert en fin skittung gjurtjärnsstekpanna redo att svingas mot mitt stackars huvud :crazy::p )
Ja ändrar du inte rösten ska jag med glädje skicka en till dig, men ärligt talat vet jag inte om jag skulle chansat på att följa dig mot snurris, man måste ju väga chansen att hon är ulv mot risken att hon är ängel. Att lyncha ängeln nu ger säkert ett glädjetjut i lyan.

Kan alla köra eventuellt efterföljande DL någon gång mellan 21.30-22?

bb1be41d81fcd4432d0863dfd9209702_zpsxi4z4drc.jpg

Ja ändrar du inte rösten ska jag med glädje skicka en till dig, men ärligt talat vet jag inte om jag skulle chansat på att följa dig mot snurris, man måste ju väga chansen att hon är ulv mot risken att hon är ängel. Att lyncha ängeln nu ger säkert ett glädjetjut i lyan.
OCH VAD TROR DU VARFÖR JAG TVEKAR om att att ta sida mellan Habina och Snurrfian?
Det jag kan gå på är att ingen av dem ens verkar misstänka varandra ?

Jepp när du spekulerade om antal goda i förhållande till prästens roll. Varför spekulera i om jag är präst om du själv är det.

Jo för att luras, men vad är poängen med det i så fall?
jag har inte spekulerat om att du skulle vara präst, och inte heller Paddington, mer att försöka visa på vad som är rimligt att anta vad det gäller bikt..

Inte vet jag, det finns ingen info som gör att de vet vem den andra är. Och jag har svårt att se båda som onda.

jag har inte spekulerat om att du skulle vara präst, och inte heller Paddington, mer att försöka visa på vad som är rimligt att anta vad det gäller bikt..
Jag orkar inte rota rätt på inlägget, men det var det jag citerade två gånger, där du blev put för att jag menade på att du spekulerade om 5 omda från början.

Är det denna röstlistan som gäller?

Röstlista DL5
13.54 Snurrfian röstar på Lobelia
16.08 quarter4ever röstar på Lobelia
17.45 Lobelia röstar på Quarter4ever
18.17 Habina röstar på lobelia

Lobelia 3
quarter4ever 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar