Grunnar på
Vill verkligen få rätsida på detta nu ....
BSF misstänkte fio och snurrfian i sina korta rader innan hon kom på att DL blivit förlängt... hakar sedan på mitt tänk att fio kan vara onda Fén vill inte se att Snurrfian skulle vara annat än siad ond av en ond fé?
Paddington röstade på snurrfian och misstänkte henne , men Lobelia hade vettiga funderingar kring LenaH
Habina hade lagt en röst på snurrfian och ändrar till BSF , alltså jag tror ju inte att det står 2-2 nu , så det känns ju liksom onödigt att byta en alibiröst till en annan sas ? DET om något får jag inte ihop . Snarare borde det antingen vara en god som följer en annan den tror är god , ELLER en ond som inte vill riskera att ha röstat ut en ledande god roll.........Men å andra sidan så tycker jag att om jag har rätt i mina funderingar att just den goda rollen borde ha varit guld värt för onda att få ut ?
Nja
jag landar fortfarande i att Lobelia känns mest ond även om jag nu faktiskt försökt vrida tankarna ut och in...
( annars finns det säkert en fin skittung gjurtjärnsstekpanna redo att svingas mot mitt stackars huvud
)