Så brukar du säga som ond när du är på väg att lyncha en godsom en fotnot så här inför DL
Jag KAN ha helt fel om Lobelia
Det ÄR helt OK att misstänka mig utifrån det....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så brukar du säga som ond när du är på väg att lyncha en godsom en fotnot så här inför DL
Jag KAN ha helt fel om Lobelia
Det ÄR helt OK att misstänka mig utifrån det....
jezusIngenstans vad jag vet, vilket gör dig mer misstänkt
Det är min slutgiltliga gissning.gissa igen....
haha I have it coming ., men är du god så har den onda djäfligt kul ( och det bjuder iaf jag på )Så brukar du säga som ond när du är på väg att lyncha en god
Alltså jag försöker få dig att tänka, jag kan ju inte hinta om min rolljezus
jag blir matt.......
Så brukar du också säga.haha I have it coming ., men är du god så har den onda djäfligt kul ( och det bjuder iaf jag på )
Och jag gissar att LenaH s ar just nu för ulvarna viste nog vad de gjorde när de åt henne. Jag tror inte hon misstänkt mig nu.Alltså jag försöker få dig att tänka, jag kan ju inte hinta om min roll
Så du tror att jag röstar på dig för att jag misstänker dig minst. Intressant tanke.ok har lobelia rätt så är det nån av snurrfian och Habina som är ond och jag anar att jag kommer kunna ana vem av dem det är men i vanlig ordning inte kunna hitta orden för det .......
Så du tror att jag röstar på dig för att jag misstänker dig minst. Intressant tanke.
Har jag rätt är det du som är ulv
Yiha!Har jag rätt är det du som är ulv
Vad var det jag sa, kämpa på godingar och var så god Q