ULVLEK: Firefly

ok har lobelia rätt så är det nån av snurrfian och Habina som är ond och jag anar att jag kommer kunna ana vem av dem det är men i vanlig ordning inte kunna hitta orden för det .......

Uppdatering

Nu började den lilla gruppen kvar på Serenity bli mer och mer splittrad. Simon ville så fort som möjligt åka tillbaks mot Jiangyan för att hitta River innan något hände henne och Zoe ville frita Wash från Alliansen. Kaylee tyckte att första prioritet borde vara att rädda Kaptenen från Niska, och Book tyckte alla tre alternativ var något för obetänksamma i nuläget. Med Kaptenen borta var det dock Zoe som var i befäl, och som hon påpekade var det svårt att ta sig till någon av de andra utan en pilot. Efter pepp- och taktiksnack gav de sig in.

tumblr_inline_nxvnqbnFpf1rn9bkj_500_zpsoicdxnmj.gif

tumblr_ngc02wAxac1r7yk6to1_400_zps31cr14il.gif

tumblr_mi936ruugL1qbnz08o1_250_zpslb94pjac.gif

tumblr_l8p593nrUe1qbfdtto1_500_zpsq37buf3t.gif

Till slut blev Zoe ändå övermannad och satt i arrest med Wash, och de andra retirerade till Serenity.

Lobelia var Zoe Washbourne - Bybo

ok så det ger mig att jag hade rätt i att antingen habina eller snurrfian luras!:banghead::banghead::banghead::banghead:
djävla stekpannor !!!

blir en pannkaka
eller nåt

Fan @Lobelia varför måste du vara så skum?

Ok, jag ser två scenario nu. Antingen lyckas käket och det blir lottning eller så misslyckas käket och vi får grubbla över vem av oss tre som är ond.

Just nu lutar jag åt snurris ändå... Eller Q...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar