Gabby_Ossi
Trådstartare
OBS NattDL kl 07.00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så om lyan kan göra precis hur som helst, varför verkar du inte vilja tro att de kan göra det i detta fall/i denna lek?Mja, jag tror att lyan kan göra precis hur som helst, men det var såpass mycket spridda röster att de lätt hade kunnat styra röstningen lite säkrare mot en god.
tänkte skriva att innan uppdatering så finns chansen att göra sig hörd..Jag har verkligen inte haft tid idag att försvara mig, läsa supermycket och skriva ännu mer. Jätteledsen för det, men saker IRL har tyvärr fått lite för mycket fokus från mig. För det finns mycket att säga...
Jordgubbstårtan var god!![]()
eller rabarber stekta i kardemummaRabarbermuffins är inte alls dumt.![]()
Jag kokar ihop rabarberna med socker när jag gör muffins. Kanska ska testa med lite kardemumma i nästa gång.eller rabarber stekta i kardemumma
nyligen lärt mig denna delikatess![]()
så om lyan kan göra precis hur som helst, varför verkar du inte vilja tro att de kan göra det i detta fall/i denna lek?
Jag kokar ihop rabarberna med socker när jag gör muffins. Kanska ska testa med lite kardemumma i nästa gång.![]()
Röstningarna
cirkus röstar Mirtai, Emtherlia, emro
Emro röstar Habina, Klara, cirkus
Paddington röstar Mirtai, emro, emro
Lobelia röstar Quarter4ever
bollen__ röstar Snurrfian/Mirtai
Habina röstar på emro, emro, emro
FiaM röstar Koppen, Q4, emro
Artline röstar TeamLundver, EmmaN, emro
EmmaN röstar Klara, Mirtai
Emtherlia röstar Lobelia, Q4/Artline
Snurrfian röstar bollen_, Q4, emro
Klara röstar på bollen__, Emtherlia
quarter4ever röstar på klara, klara, Artline
Teamlundver röstar koppen, Klara, emro
koppen/bollen2 röstar missar, emtherlia, emro
Du har råkat färga Emtherlia grön på cirkus. Kanske är för sent att ändra.Röstningarna
cirkus röstar Mirtai, Emtherlia, emro
Emro röstar Habina, Klara, cirkus
Paddington röstar Mirtai, emro, emro
Lobelia röstar Quarter4ever
bollen__ röstar Snurrfian/Mirtai
Habina röstar på emro, emro, emro
FiaM röstar Koppen, Q4, emro
Artline röstar TeamLundver, EmmaN, emro
EmmaN röstar Klara, Mirtai
Emtherlia röstar Lobelia, Q4/Artline
Snurrfian röstar bollen_, Q4, emro
Klara röstar på bollen__, Emtherlia
quarter4ever röstar på klara, klara, Artline
Teamlundver röstar koppen, Klara, emro
koppen/bollen2 röstar missar, emtherlia, emro
tja om vi båda var i lyan hade det inte varit otänkbart? Så jag funderar lite över dig igen, nurå....Hur skulle hon kunnat veta att Q skulle lägga en tredjeröst där och att den skulle vara avgörande?
Ja det känns inte som de är ulvar ihop iallafall.av denna lynch kan man väl läsa att endera är de ordentligt osams i lyan eftersom emro röstar på Habina i första lynch och hon sedan hämndröstar tillbaka på emro varje dag eller så kan man nog sätta Habina åt det godare hållet efter denna lynch...![]()
fixatDu har råkat färga Emtherlia grön på cirkus. Kanske är för sent att ändra.
Ska du fundera på henne för hon inte tror du är i lyan?tja om vi båda var i lyan hade det inte varit otänkbart? Så jag funderar lite över dig igen, nurå....
tja om vi båda var i lyan hade det inte varit otänkbart? Så jag funderar lite över dig igen, nurå....
cirkus är alldeles för lurig för att sätta åt godare hållet bara för den rösten. Oavsett om hon är i lyan el inte hade hon kunnat lägga den rösten, jag vill se mer substans i en ev godförklaring av cirkus...Ska du fundera på henne för hon inte tror du är i lyan?Visst kan cirkus luras men rösten mot Emtherlia talar för cirkus godhet.