Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stavningskontroll på paddan rollerna skulle det varaRösterna?
Ja precis rollerna skulle det ståmenar du kanske rollerna? för vi har bara en röst i leken ?? eller hur menar du?
Det här är lika svårt som vanligt...
Även om Snurrfian och Habina är de som har skrivit det som jag reagerat mest på (misstankarna mot cirkus fråga och att Habina först ville vara ond och sedan lugnt kunde gå och sova) så tror jag inte på allvar att det säger något om vilken sida de tillhör. I alla fall inte tillräckligt för att lägga en andraröst på någon av dem.
I brist på bättre och med världens sämsta motivering kommer min röst att hamna på Koppen som tidigare idag meddelade att hon skulle ha gott om tid att leka men inte har synts till, kan det vara så att hon babblar i lyan istället för att skriva i tråden?
FiaM röstar på Koppen
Fast Mirtai röstade inte pga det på Snurrfian utan pga att hon som onykter kunde skriva begripliga inlägg
Jag försökte få telefonen att samarbeta men den vägrade så nu har jag gått över till den gamla bärbara eftersom maken har ockuperat den bra datorn, han påstår att arbete går före lek?
Det är lite intressant att jag har fått två röster för att jag undrade över om Cirkus hade slarvläst eller inte eftersom jag tyckte att det var ganska så uppenbart skrivet av LL. Ännu intressantare att det är andra än Cirkus själv som har använt det som röstunderlag...
Att få en röst för att man inte skrev obegripligt... Nja hade jag varit så full att jag inte kunde formulera mig alls så hade jag nog låtit bli att skriva och istället gått och lagt mig..
Men gör det Mirati till ulv? kanske men inget som jag kan lägga en röst på idag av den anledningen... Däremot @bollen__ som försökte få mig att skriva i natt och dessutom lägger en andra röst på mig med en nästan sämre teori än Mirtai?
Snurrfian röstar på bollen_ eftersom jag tror att hon är en ulv som ser en chans att få ut en god i första dl.
skyll inte på migStavningskontroll på paddan rollerna skulle det vara
Det var både TLV och Emtherlia som höll med Emro, TLV låter dock som hon går på Emros utsaga, dvs hon har inte gått tillbaka och läst. Vilket förstås är misstänkt för att hon litar på någon annans tolkning. Emtherlia skriver däremot som om hon läst det. Vilket hon inte kan ha gjort, eftersom jag inte har skrivit det. Också misstänkt.
fast hur ska man undvika att lägga andraröster, lägga en tredjeröst direkt istället@Paddington lägger en andraröst på Mirtai, det är alltid lite lurigt med andraröster… (säger jag som bara spelat en gång tidigare)
Snarare så var jag på fest och prioriterar annat.Emtherlia röstar på @Lobelia
Motivering för att hon har haft så få inlägg, nästan enbart röst-inlägget. Jag tror hon vill flyta med och inte synas
Men att du lägger en andra röst gör att jag tycker att det blir rätt skumt, som en udda röst hade jag nog inte reagerat men att följa upp en väldigt tunn teori och försvara den?Bättre motivering än att använda ett skämt iallafall Dessutom tycker jag att Mirtais teori är tunnare än min, den hade ju inget med leken att göra.