Lex Q?Lobelia röstar på Q
Q är normalt skärpt och nu virrar hon till det om ensamvargen. Kan det vara att hon vill luras och få oss att tro att hon inte har den rollen eftersom hon har dålig koll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lex Q?Lobelia röstar på Q
Q är normalt skärpt och nu virrar hon till det om ensamvargen. Kan det vara att hon vill luras och få oss att tro att hon inte har den rollen eftersom hon har dålig koll?
Men iaf @Koppen har ju skrivit att hon skulle ha gott om tid att leka idagNej jag tror snarare det har med tidsbrist att göra
EmmaN röstar på Klara då det är lite skumt att inte kunna stava längre än till Em... Hon ställer några frågor om mentorn i tråden efter att rollerna delats ut, kanske för att lura oss att tro att hon är mentorn fast hon egentligen är ulv?
Finns det någon ulvleksskola man kan gå och lära sig det här med förstadagsröster?
fast hur ska man undvika att lägga andraröster, lägga en tredjeröst direkt istället
Man måste ju rösta på den man tycker är mest skum, oavsett om denne fått röster tidigare el inte..
Jag förstår inte hur du menar? Följa upp en tunn teori? Mirtais teori har ju inget med min att göra?Men att du lägger en andra röst gör att jag tycker att det blir rätt skumt, som en udda röst hade jag nog inte reagerat men att följa upp en väldigt tunn teori och försvara den?
nej men du försvarade den och la sedan en andra röst på mig, dvs följde Mirtais röst, nu har hon dock ändrat...Jag förstår inte hur du menar? Följa upp en tunn teori? Mirtais teori har ju inget med min att göra?
De gånger jag tyckt att andra röster har varit skumma så har det varit en ot teori. Då känns det sådär om någon ska ryka på OT. Men har man en "riktig" teori och misstanke på en person så får man givetvis rösta på hen@Paddington lägger en andraröst på Mirtai, det är alltid lite lurigt med andraröster… (säger jag som bara spelat en gång tidigare)
Jag trodde cirkus avskaffade den.Lex Q?
Jag har inte försvarat Mirtais teori? Vars?nej men du försvarade den och la sedan en andra röst på mig, dvs följde Mirtais röst, nu har hon dock ändrat...
Och vadå följer? Så alla som röstar efter en annan person följer isåfall rösten? När man inte ens har samma teori?nej men du försvarade den och la sedan en andra röst på mig, dvs följde Mirtais röst, nu har hon dock ändrat...
Ahhh, smart - förutom att du använder mig som exempelMan får numrera sin röst tänker jag.
Typ mirtai lägger en fjärderöst på Paddington
hm snart inkommer tåget till Karlstad C nästani tid och allt
jag ska bli hämtad och det finns ju viss risk för att jag inte hinner rösta sedan då barnen har hotat med puss& kramkalas( tom 12-åringen)
så dags att rösta nu!!
Skitsvårt med första DL
Noterar att Mirtai och snurrfian hamnar lite i fokus och sånt * brukar* kunna vara sånt som drabbar goda eller så är det två onda som
Försöker ge alibi åt varandra SAS?noterar att snurrfian röstar på bollen och även klara ?
Hm
jag hoppas detta är rätt magkänsla!
quarter4ever röstar på klara
Då jag tror hon försöker styra över röstningen från någon som har röster tidigare oxh därmed försöka rädda en i lyan
fast hur ska man undvika att lägga andraröster, lägga en tredjeröst direkt istället
Ber om ursäkt men jag hade verkligen för mig att du hade skrivit så. Gick tillbaka och kollade nu och ser att det var fel.Fast nu börjar jag bli irriterad på riktigt. JAG HAR INTE SKRIVIT DET. Jag blir misstänksam mot er som inte verkar läsa ordentligt...
Röstlista DL1 kl 22
20.42 Mirtai röstar på Snurrfian
21.17 cirkus röstar på Mirtai
21.25 Emro röstar på Habina
21.41 Paddington röstar på Mirtai
21.43 Lobelia röstar på Quarter4ever
21.45 bollen__ röstar på Snurrfian
21.45 Habina röstar på emro
21.48 FiaM röstar på Koppen
21.53 Artline röstar på TeamLunver
21.53 EmmaN röstar på Klara
21.53 Emtherlia röstar på Lobelia
21.53 Snurrfian röstar på bollen_
21. 55 Klara röstar på bollen__
21.57 bollen__ ändrar röst till Mirtai
21.58 Mirtai ändrar röst till bollen
21.59 Teamlundver röstar på koppen
22.00 quarter4ever röstar på klara
snurrfian 0
Mirtai 3
Habina 1
Quarter4ever 1
emro 1
koppen 2
TeamLunver 1
bollen__ 3
klara 2
lobelia 1
Ber om ursäkt men jag hade verkligen för mig att du hade skrivit så. Gick tillbaka och kollade nu och ser att det var fel.