Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
EmmaN röstar på Klara då det är lite skumt att inte kunna stava längre än till Em... :rofl: Hon ställer några frågor om mentorn i tråden efter att rollerna delats ut, kanske för att lura oss att tro att hon är mentorn fast hon egentligen är ulv?

Finns det någon ulvleksskola man kan gå och lära sig det här med förstadagsröster? :D

Fast jag frågade inte om mentorn. Jag frågade vad som händer om sponsorn dör (innan paketet delats ut).

fast hur ska man undvika att lägga andraröster, lägga en tredjeröst direkt istället :confused:

Man måste ju rösta på den man tycker är mest skum, oavsett om denne fått röster tidigare el inte..

Man får numrera sin röst tänker jag.

Typ mirtai lägger en fjärderöst på Paddington :p

Men att du lägger en andra röst gör att jag tycker att det blir rätt skumt, som en udda röst hade jag nog inte reagerat men att följa upp en väldigt tunn teori och försvara den?
Jag förstår inte hur du menar? Följa upp en tunn teori? Mirtais teori har ju inget med min att göra?

hm snart inkommer tåget till Karlstad C nästani tid och allt:)
jag ska bli hämtad och det finns ju viss risk för att jag inte hinner rösta sedan då barnen har hotat med puss& kramkalas( tom 12-åringen:heart)
så dags att rösta nu!!

Skitsvårt med första DL
Noterar att Mirtai och snurrfian hamnar lite i fokus och sånt * brukar* kunna vara sånt som drabbar goda eller så är det två onda som
Försöker ge alibi åt varandra SAS?noterar att snurrfian röstar på bollen och även klara ?
Hm

jag hoppas detta är rätt magkänsla!
quarter4ever röstar på klara
Då jag tror hon försöker styra över röstningen från någon som har röster tidigare oxh därmed försöka rädda en i lyan

@Paddington lägger en andraröst på Mirtai, det är alltid lite lurigt med andraröster… (säger jag som bara spelat en gång tidigare:p)
De gånger jag tyckt att andra röster har varit skumma så har det varit en ot teori. Då känns det sådär om någon ska ryka på OT. Men har man en "riktig" teori och misstanke på en person så får man givetvis rösta på hen :)

Ja det kanske hade varit bra om man fick numrera sin röst @Mirtai :p
Det är sjukt tråkigt i första DL att det oftast finns väldigt lite att gå på, så röstar man hyffsat tidigt och röstar på den man tycker är mest skum och det råkar vara en andra röst, då åker man.

Det borde iofs innebära att ulvarna röstar mer mot slutet. För såhär har det ju varit ett tag nu. Så det kanske är den delen av röstlistan man skall kolla in?

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att mitt röstande blev så i sista stund. Liten har problem med mardrömmar (tror vi, svårt att veta med en 7-månaders) så det blev ett par pauser för att trösta.

Röstlista DL1 kl 22
20.42 Mirtai röstar på Snurrfian
21.17 cirkus röstar på Mirtai
21.25 Emro röstar på Habina
21.41 Paddington röstar på Mirtai
21.43 Lobelia röstar på Quarter4ever

21.45 bollen__ röstar på Snurrfian
21.45 Habina röstar på emro
21.48 FiaM röstar på Koppen
21.53 Artline röstar på TeamLunver

21.53 EmmaN röstar på Klara
21.53 Emtherlia röstar på Lobelia
21.53 Snurrfian röstar på bollen_
21. 55 Klara röstar på bollen__

21.57 bollen__ ändrar röst till Mirtai
21.58 Mirtai ändrar röst till bollen
21.59 Teamlundver röstar på koppen
22.00 quarter4ever röstar på klara

snurrfian 0
Mirtai 3
Habina 1
Quarter4ever 1
emro 1
koppen 2
TeamLunver 1
bollen__ 3
klara 2
lobelia 1

hm snart inkommer tåget till Karlstad C nästani tid och allt:)
jag ska bli hämtad och det finns ju viss risk för att jag inte hinner rösta sedan då barnen har hotat med puss& kramkalas( tom 12-åringen:heart)
så dags att rösta nu!!

Skitsvårt med första DL
Noterar att Mirtai och snurrfian hamnar lite i fokus och sånt * brukar* kunna vara sånt som drabbar goda eller så är det två onda som
Försöker ge alibi åt varandra SAS?noterar att snurrfian röstar på bollen och även klara ?
Hm

jag hoppas detta är rätt magkänsla!
quarter4ever röstar på klara
Då jag tror hon försöker styra över röstningen från någon som har röster tidigare oxh därmed försöka rädda en i lyan

Som jag skrev i mitt röstinlägg, jag ville lägga en uddaröst. Med den bristande teknologi jag har till hands ikväll ( :rage::banghead::rage::banghead::rage::banghead: ) trodde jag också att jag gjorde det. Jag försöker ju alltid lägga uddaröster i första.

Fast nu börjar jag bli irriterad på riktigt. JAG HAR INTE SKRIVIT DET. Jag blir misstänksam mot er som inte verkar läsa ordentligt...
:o Ber om ursäkt men jag hade verkligen för mig att du hade skrivit så. Gick tillbaka och kollade nu och ser att det var fel.

Röstlista DL1 kl 22
20.42 Mirtai röstar på Snurrfian
21.17 cirkus röstar på Mirtai
21.25 Emro röstar på Habina
21.41 Paddington röstar på Mirtai
21.43 Lobelia röstar på Quarter4ever

21.45 bollen__ röstar på Snurrfian
21.45 Habina röstar på emro
21.48 FiaM röstar på Koppen
21.53 Artline röstar på TeamLunver

21.53 EmmaN röstar på Klara
21.53 Emtherlia röstar på Lobelia
21.53 Snurrfian röstar på bollen_
21. 55 Klara röstar på bollen__

21.57 bollen__ ändrar röst till Mirtai
21.58 Mirtai ändrar röst till bollen
21.59 Teamlundver röstar på koppen
22.00 quarter4ever röstar på klara

snurrfian 0
Mirtai 3
Habina 1
Quarter4ever 1
emro 1
koppen 2
TeamLunver 1
bollen__ 3
klara 2
lobelia 1

Stämmer denna? @Koppen missar rösta?

:o Ber om ursäkt men jag hade verkligen för mig att du hade skrivit så. Gick tillbaka och kollade nu och ser att det var fel.

Det är ok. Jag var mest :rage: på min förbaskade uppkoppling som ger upp var tredje minut. :banghead: Trodde jag skulle få fler röster på mig för en sådan icke-sak som något som någon trodde att jag skrivit... :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar