Jag kan köra en hel lek ensam! Jag kan vara LL för den själv också.Dags för trippelnick snart kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan köra en hel lek ensam! Jag kan vara LL för den själv också.Dags för trippelnick snart kanske?
Troligen.Haha! Du kanske försöker skapa total förvirring. Njäe, jag tänkte nog lite snabbare än vad jag själv hängde med där!
Jag önskar jag kunnat vara med i den.vojne vojne - jag har skapat ett monster med anonyma leken
Och folk kan inte få förhinder/andra planer för att man skrivit att an har gott om tid?Fast jag röstar i första hand på att koppen skrev att hon hade tid och därefter inte visade sig. Att man har ont om tid är helt ok om man skriver en förklaring. Och som första dags röst tycker jag det är en helt ok röst.
Jag tror den kommer att bli en succé!Jag kan köra en hel lek ensam! Jag kan vara LL för den själv också.
bara jag slipper leka den så....Dags för trippelnick snart kanske?
Jag tror den kommer att bli en succé!
Rätt sida kommer garanterat vinna!
Det kommer jag ihåg, jag tror att det var min första lek och jag röstade på någon av den anledningen. Det kommer jag inte göra om .Och folk kan inte få förhinder/andra planer för att man skrivit att an har gott om tid?
Vi hade en diskussion om detta för en tid sedan vi mer eller mindre kom överens om att det är en oskriven regel att inte ha med det i motiveringarna. Folk blev stressade över lekarna och pressen att prestera för inte vara onda pga inaktivitet.
Absolut, du är ju LL!
Jag kommer omvandla alla roller. Och ha ett gäng förrädare med i leken också.Härliga diskussioner i lyan
Glöm inte att du måste ha med Nakor som är immun mot allt ocksåJag kommer omvandla alla roller. Och ha ett gäng förrädare med i leken också.
Avd inte nog info i bakgrundenJag kommer omvandla alla roller. Och ha ett gäng förrädare med i leken också.
Höll på att glömma det.Glöm inte att du måste ha med Nakor som är immun mot allt också
Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt för att jag bröt mot en regel som tydligen tillkommit under de 7 månaderna som jag inte spelat.. Kanske dags att den finns med under reglerna som LL lägger upp så att andra ringrostiga eller nya inte gör samma fatala misstag? Dags för mig att göra Harakiri eller? Annars kan ju ni andra alltid straffrösta på mig i morgon eftersom jag hade en ytterst dålig motivering till dagDL. Det verkar jag ju vara ensam om trots att jag verkligen försökte menmen..Och folk kan inte få förhinder/andra planer för att man skrivit att an har gott om tid?
Vi hade en diskussion om detta för en tid sedan vi mer eller mindre kom överens om att det är en oskriven regel att inte ha med det i motiveringarna. Folk blev stressade över lekarna och pressen att prestera för inte vara onda pga inaktivitet.
Ingen fara tycker jag det är inte lätt att komma in efter flera månader och inte följt med i diskussioner och lekar.Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt för att jag bröt mot en regel som tydligen tillkommit under de 7 månaderna som jag inte spelat.. Kanske dags att den finns med under reglerna som LL lägger upp så att andra ringrostiga eller nya inte gör samma fatala misstag? Dags för mig att göra Harakiri eller? Annars kan ju ni andra alltid straffrösta på mig i morgon eftersom jag hade en ytterst dålig motivering till dagDL. Det verkar jag ju vara ensam om trots att jag verkligen försökte menmen..
Och jag vet precis hur det är att plötsligt inte ha tiden man trodde man hade och ja jag har blivit utröstad för det men då har jag köpt det. Thats life liksom och det hela rör sig om ett spel som borde vara roligt men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min existens.
Fritt fram för alla som tagit åt sig eller helt enkelt inte kommer på någon att rösta på att rösta på mig i morgon bara så ni vet.
Ok såklart blir jag än mer misstänksam mot rösterna på bollen__ utifrån dettaUppdatering
Deltagarna hissas upp ur sina underjordiska rum och får för första gången se arenan som är platsen där de allra flesta av dem kommer att dö. Nedräkningen börjar, och det är nu man måste bestämma sig - ska man ge sig in i kampen om vapnen framme vid Cornucopian, eller försöka ta skydd innan jakten börjar? Våra deltagare är alla tidigare vinnare, och en vinnare kan inte vara rädd för att ta kampen. Det kommer bli en tuff strid, men Katniss tvekar inte en sekund, trots Snows försök att få henne ur balans. Hon har blicken fäst på pilbågen precis i öppningen, och när startsignalen ljuder kastar hon sig ner i vattnet.
Katniss och hennes nya grupp av allierade tar sig ifrån Cornucopian innan den allra värsta slakten bryter ut, men många är de som får sätta livet till redan i spelets första minuter, och snart är vattnet helt rött av blod.
bollen__ var bybo