Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvarvarande deltagare
Mirtai
Habina
quarter4ever
FiaM
bollen2
Artline
TeamLundVer
Snurrfian
Paddington

9st kvar
3 onda
2 ulvar
1 ensamvarg

6 goda
Tvilling
Ängel
borgmästare
Spion
Sponsor
Mentor

idag ska jag kika lite närmare på bollen_, Snurrfian, FiaM, Mirtai, och TLV

Behöver fundera igenom Artline och Q4 och mina tankar från igår och Habina vill jag redan nu sätta åt det lite godare håller i o m hennes tre röster på emro - har svårt att se att ngn i lyan skulle rösta på en kollega tre dagar i rad, om det inte var för att hon hade tidsbrist och gjorde det "enkelt" för sig... Hmm, tål att funderas på.

Gomorron! :)
Vilken tur att det bara blev en person som käkades! Synd dock att cirkus hade rätt i sina tankar att hon låg illa till. :(

idag ska jag kika lite närmare på bollen_, Snurrfian, FiaM, Mirtai, och TLV

Behöver fundera igenom Artline och Q4 och mina tankar från igår och Habina vill jag redan nu sätta åt det lite godare håller i o m hennes tre röster på emro - har svårt att se att ngn i lyan skulle rösta på en kollega tre dagar i rad, om det inte var för att hon hade tidsbrist och gjorde det "enkelt" för sig... Hmm, tål att funderas på.
Niyama gjorde det som ond i en lek och blev godförklarad av nästan alla så det har hänt förut...

Jag kommer att vänta med att sätta Habina åt något håll tills jag får se mer av henne. Hon hade ett bra teoriinlägg igår men jag saknar fortfarande det driv som jag tycker att hon brukar ha i lekarna, tycker att hon brukar vara väldigt på och vänder och vrider på det mesta och jag saknar det nu. Det behöver inte betyda mer än att hon har tidsbrist men det gör mig lite fundersam.

Har inte riktigt energi att läsa igenom nattens diskussion(har skummat igenom). Är det något ni vill ha svar på får du gärna länka inlägget.

Tråkigt att bli av med cirkus. Med tanke på att hon verkade osäker inför andra lynchen så tror jag hon siade en god. Jag kan inte tänka mig att cirkus skulle vänta med sian.

De tre jag litar mest på
FiaM - Jag kan inte tänka mig att hon som ulv hade pekat ut Q som borgmästaren. Tror hon var ärlig i sina tankar. Hade hon varit ulv så hade hon hållit det för sig själv.
Snurrfian - Jag tror inte hon hade skrivit som hon gjorde om cirkus i första lynchen om hon hade varit ond. Jag tror hon var ärlig i det hon sa efter rösten på Q.
quarter4ever - Jag tror att ulvarna trodde hon var ensamvarg så jag tror inte hon är ulv. Jag tror inte hon är ensamvarg heller för då hade hon nog inte ställt de frågorna utan försökt hinta på annat sätt. Sedan tror jag inte att hon som ond hade röstat på mig utan hon hade nog försökt smälta in bland emro rösterna eller gått på mig hårdare tidigare.

De två jag är tveksam till om de är ulvar.
Habina - Kan inte tänka mig henne som ulv om hon inte är fullständigt galen. Så god, ensamvarg eller galen? O_o. Tror inte hon och emro diskussionen hade sett ut som den gjorde om de var ulvar ihop så jag tror inte hon är galen.
Paddington - Med tanke på hur mycket energi hon lägger på teoriinläggen och diskussionen om mig i natt så vore hon också galen om hon vore ulv. Jag vet inte vad jag ska tycka om henne men är hon god så hoppas jag hon känner sig klarare efter natten :)

Dessa tre blir över och som jag behöver fundera mer på.
Mirtai
bollen2
TeamLundVer

Jag vet hur spioninfon funkar i denna lek och det är därför som jag reagerar på att Paddi både idag och efter NattDL1 skriver att det lottats
Eh - ja och vad blir din slutsats? Att den som två gånger sagt att det lottats bara hittar på det? För hon kan ju inte vara spion för då hade hon inte vetat det efter NattDL1 OCH idag eftersom infon bara kommer en gång

Alltså måste hon ha en annan roll och den enda roll som får nån spioninfo är ju ensamvargen

edit:

ELLER så har hon slentrianmässigt skrivit lottats och då kan man glömma mina tankar om den saken
Jag tror snarare hon skrivit det för enkelhetens skull. Även om ensamvargen hade fått en rad om det så känns det osannolikt att den skulle få samma info två nätter i rad.

Habina borde vara god utifrån röstningen. Visst har hon inte känts lika på som vanligt i teoriandet men det kan ju IRL vara en förklaring till. Och vore hon ulv trots röstningen så har hon gjort det bra :p Så jag tror ändå att jag vågar hålla henne lite mer åt det goda hållet.
quarter4ever Jag har svårt att se Q i lyan. Visst kan en Q i lyan göra vågade saker men jag förstår inte varför hon skulle sticka ut så som hon gjorde igår, när det ändå fanns lite misstankar mot henne. Hade hon varit ulv då tror jag inte att hon hade stuckit ut så. Jag tror inte heller att hon hade gjort det som ensamvarg faktiskt så jag tror inte riktigt på den teorin.
Paddington en till som jag inte kan se som ond. Isåfall har hon verkligen gått in för att verka god :p det känns mer sannolikt att hon är god pga hur hon teoriar och går igenom ordentligt.

Snurrfian, FiaM, TLV, Mirtai och Artline dessa måste jag fundera mer över. Jag tycker att några av dem är svåra att läsa pga de inte synts så mycket och frågan är om det är pga IRL eller att de smyger med? Skall kika igenom dessa under dagen.

DL1
20.42 Mirtai röstar på Snurrfian
21.17 cirkus röstar på Mirtai
21.25 Emro röstar på Habina
21.41 Paddington röstar på Mirtai
21.43 Lobelia röstar på quarter4ever

21.45 bollen__ röstar på Snurrfian
21.45 Habina röstar på Emro
21.48 FiaM röstar på Koppen
21.53 Artline röstar på TeamLunver
21.53 EmmaN röstar på Klara
21.53 Emtherlia röstar på Lobelia
21.53 Snurrfian röstar på bollen__
21. 55 Klara röstar på bollen__
21.57 bollen__ ändrar röst till Mirtai
21.58 Mirtai ändrar röst till bollen__
21.59 Teamlundver röstar på koppen
22.00 quarter4ever röstar på klara

DL 2
16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever
19:04 bollen__2 röstar på Emtherlia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på Emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar sin röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på quarter4ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TLV röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på klara
22:00 cirkus röstar på Emtherlia
22:00 FiaM röstar på quater4ever

DL 3
17:02 cirkus röstar på Emro
17:18 Mirtai röstar på Emro
20:34 TeamLundVer röstar på Emro
20:50 Emro röstar på cirkus
21:03 Habina röstar på Emro
21:34 quarter4ever röstar på Artline
21:42 Paddington röstar på Emro
21:44 Artline röstar på Emro
21:51 Snurrfian röstar på Emro
21:55 FiaM röstar på Emro
21:57 bollen__(2) röstar på Emro

Bollen röstar missar, emtherlia, emro
Tar över Koppens roll efter NattDL1 som missat att rösta och som inte skrivit något teoriinlägg. Lägger förstarösten på emtherlia dag1, lägger sista rösten på emro (när det redan var kört för denne) dag2.
Bestämmer sig för att lämna diskussionen om Mirtai, Snurrfian och boll1 tills vidare efter sin comeback. Funderar över ev extraröster som Mirtai tar upp och tror inte det använts några sådana i DL1.
Tycker Emtherlias röst på Q sticker ut och lägger första rösten på Emtherlia då hon tycker Emtherlia högg lite för lätt på Q. Funderar över Emtherlias röständring till Artline isf för Q. Funderar om ulvarna försöker kasta misstankar mot Q, undrar om Cirkus har rätt i att ulvarna trodde Q var ledarvargen och därför Emtherlia ändrade. Tycker man ska kika närmare på övriga som röstade på Q – tycker Snurrfian verkar ärlig i sina inlägg och tycker det är FiaM man bör kika närmare på. Tycker det är intressant att Emtherlia frågar FiaM om hon tror att Q är ond nu.
Tycker det känns aningen räddningsröstaktigt att Emro lägger sin röst på Klara när ulven Emtherlia har 2 röster och Klara 2 (fast klara hade bara en röst – emros utjämnade)
Efter att Artline påpekat tycker bollen_ att dennes röst är skum med.
Reagerar lite på Habina eftersom hon vill sätta bollen åt det godare hållet direkt efter dennes röst på Emtherlia, bollen tycker det är lite vanskligt att göra det redan då. Habina förtydligar att det var utifrån Emtherlias inlägg om bollen och bollens röst var bara en ”bonus”. Bollen förstår hur Habina tänker.
Reagerar på Artlines inlägg och frågar om bollen (hon själv) är ond för att hon funderar över de som röstade på Q.
Fortsätter fundera på Artline, ser att Q röstat på henne, tror inte Q är ensamvarg och tycker Q brukar vara mer skärpt så missarna hon gjort beror på IRL och inte på hennes (Qs) roll.
Röstar på emro utifrån gårdagens röstning samt att dennes inlägg om cirkus stinker.
Säger att hon kan tänka sig ändra till att rösta på Artline istället men att det inte gör ngn skillnad om art får en el två röster.
Tycker Habina borde vara god efter gårdagens röstning, tror att IRL ställt till det för henne.
Har svårt att se Q4 i lyan och mig som ond.
Måste titta närmare på Snurrfian, FiaM, TLV, Mirtai och Artline.

Summa summarum - jag är nog böjd att sätta bollen åt det godare hållet. Tycker hon teoriar bra och kommit in bra efter hon tog över efter koppen.
Vår observationslista ser ung likadan ut men efter Cirkus frånfälle (hennes roll) och hennes och min diskussion kring artline igår så tror jag nog jag även vågar stryka Artline från min obslista.

De tre jag litar mest på
FiaM - Jag kan inte tänka mig att hon som ulv hade pekat ut Q som borgmästaren. Tror hon var ärlig i sina tankar. Hade hon varit ulv så hade hon hållit det för sig själv.
lyan kanske misstänkte Q för att vara ledarvargen så att hitta något som skulle kunna påvisa om dennes godhet ser inte jag som så konstigt.

Förresten det är väl ingen lya som bara går in för att kasta misstankar mot folk? Någonstans måste man ju även komma med teorier om att man ser att folk är goda annars skulle ju lyan avslöja sig själv jäkligt fort.

Bollen röstar missar, emtherlia, emro
Tar över Koppens roll efter NattDL1 som missat att rösta och som inte skrivit något teoriinlägg. Lägger förstarösten på emtherlia dag1, lägger sista rösten på emro (när det redan var kört för denne) dag2.
Bestämmer sig för att lämna diskussionen om Mirtai, Snurrfian och boll1 tills vidare efter sin comeback. Funderar över ev extraröster som Mirtai tar upp och tror inte det använts några sådana i DL1.
Tycker Emtherlias röst på Q sticker ut och lägger första rösten på Emtherlia då hon tycker Emtherlia högg lite för lätt på Q. Funderar över Emtherlias röständring till Artline isf för Q. Funderar om ulvarna försöker kasta misstankar mot Q, undrar om Cirkus har rätt i att ulvarna trodde Q var ledarvargen och därför Emtherlia ändrade. Tycker man ska kika närmare på övriga som röstade på Q – tycker Snurrfian verkar ärlig i sina inlägg och tycker det är FiaM man bör kika närmare på. Tycker det är intressant att Emtherlia frågar FiaM om hon tror att Q är ond nu.
Tycker det känns aningen räddningsröstaktigt att Emro lägger sin röst på Klara när ulven Emtherlia har 2 röster och Klara 2 (fast klara hade bara en röst – emros utjämnade)
Efter att Artline påpekat tycker bollen_ att dennes röst är skum med.
Reagerar lite på Habina eftersom hon vill sätta bollen åt det godare hållet direkt efter dennes röst på Emtherlia, bollen tycker det är lite vanskligt att göra det redan då. Habina förtydligar att det var utifrån Emtherlias inlägg om bollen och bollens röst var bara en ”bonus”. Bollen förstår hur Habina tänker.
Reagerar på Artlines inlägg och frågar om bollen (hon själv) är ond för att hon funderar över de som röstade på Q.
Fortsätter fundera på Artline, ser att Q röstat på henne, tror inte Q är ensamvarg och tycker Q brukar vara mer skärpt så missarna hon gjort beror på IRL och inte på hennes (Qs) roll.
Röstar på emro utifrån gårdagens röstning samt att dennes inlägg om cirkus stinker.
Säger att hon kan tänka sig ändra till att rösta på Artline istället men att det inte gör ngn skillnad om art får en el två röster.
Tycker Habina borde vara god efter gårdagens röstning, tror att IRL ställt till det för henne.
Har svårt att se Q4 i lyan och mig som ond.
Måste titta närmare på Snurrfian, FiaM, TLV, Mirtai och Artline.

Summa summarum - jag är nog böjd att sätta bollen åt det godare hållet. Tycker hon teoriar bra och kommit in bra efter hon tog över efter koppen.
Vår observationslista ser ung likadan ut men efter Cirkus frånfälle (hennes roll) och hennes och min diskussion kring artline igår så tror jag nog jag även vågar stryka Artline från min obslista.
Kan du vara lite tydligare med vad det är som gör att du inte längre sätter Artline i lyan? Försöker läsa om din och cirkus konversation från i natt men eftersom jag är fast med mobilen igen så är jag rädd att jag missar något. :cautious:

Jag är ledsen över att jag inte skriver mycket men att leka enbart från telefonen var jobbigare än vad jag trodde när jag anmälde mig. :(

Som det ser ut just nu tycker jag att quater4ever, Paddington och även Artline är de som kämpar mest med att föra leken framåt. Det här betyder inte att jag är säker på att de är goda men jag uppskattar jobbet de gör och jag hoppas att de är goda!

Habina saknar jag fortfarande glöden ifrån, hon kom med ett bra teoriinlägg igår men det brukar vara mycket mer. Ser att flera har godförklarat henne baserat på att hon röstat på Emro som visade sig vara ond vid alla tre tillfällena men eftersom jag har varit med om att det har hänt förut vill jag se lite mer. :cautious:

Snurrfian, TeamLundVer, och Mirtai känner jag att jag behöver titta mer på, ingen av dem har skrivit något som jag har reagerat på. Tror att även bollen_2 får följa med i det här gänget även om jag tycker mig ha läst lite vettiga funderingar från henne, tror jag :angel: :o

Men cirkus! Var du god ändå! Jag som trodde @Paddington var byfåne och siat emro, nu måste jag tänka om lite. Skall försöka väcka datorn och fnula vidare med fler idéer.

Till er som inte tycker att jag har glöd eller vad någon skrev, dåligt internet i kombination med att jag har liiiite för mycket att göra IRL. Blir lite lekpaus för mig efter denna lek. Däremot skulle jag betett mig likadant oavsett om jag var god/ond, så det hjälper er inte. ;)

lyan kanske misstänkte Q för att vara ledarvargen så att hitta något som skulle kunna påvisa om dennes godhet ser inte jag som så konstigt.

Förresten det är väl ingen lya som bara går in för att kasta misstankar mot folk? Någonstans måste man ju även komma med teorier om att man ser att folk är goda annars skulle ju lyan avslöja sig själv jäkligt fort.

Du tänker så här. Om FiaM är i lyan och lyan misstänker Q för att vara ledarvarg så skulle hon låtsas att hon tror att Q är borgmästaren för att Q ska verka godare?

Det hade kunnat vara så men då tror jag inte att FiaM hade röstat på henne ifrån början. Så därför tror jag inte fiaM är ulv.

Jo du har rätt i att de onda också teroriar mot de som är goda.Men just denna teori känns inte som en ulv skulle göra. Då man riskeras att granskas när man outar goda roller.

En annan sak som gör att jag tror att FiaM är god är att jag tror inte hon hade följt sina ulv kollegor om Habina kommentaren.

Ulven Emro tolkar Habina fel, TLV uppmärksammar det, ulven Emtherlia tar också upp det. Då känns det inte som att FiaM skulle vara fjärde. Sedan var FiaM snabb på att be habina om ursäkt.

Men cirkus! Var du god ändå! Jag som trodde @Paddington var byfåne och siat emro, nu måste jag tänka om lite. Skall försöka väcka datorn och fnula vidare med fler idéer.

Till er som inte tycker att jag har glöd eller vad någon skrev, dåligt internet i kombination med att jag har liiiite för mycket att göra IRL. Blir lite lekpaus för mig efter denna lek. Däremot skulle jag betett mig likadant oavsett om jag var god/ond, så det hjälper er inte. ;)
Tack för förklaringen! Hoppas att det lugnar ner sig för dig snart! :)

Jag tror med stor säkerhet att jag är obekväm för ulvar och vargar så mina tankar

Jag tror på antingen Paddington eller TLV som ensamvarg.
Paddi för att hon vid två olika tillfällen skrivit att det blivit lottning.
Det kan hon bara veta om hon fått spionrader.
Eller så har hon slentrianmässigt skrivit så - och mer indikationer än så har jag inte.

TLV tror jag pga hennes luftning om Q som ensamvarg och vilka effekter det hade. Jag tänker på röstningen i DL2. Och hur lyan svarade på hennes röstning. emro röstade Klara och så gjorde även Q. Tror att Q och emro snackat ihop sig om att rösta så. För inte skulle väl Q rösta så som en god O_o.

Så i lyan tror jag att Q finns.

Sen tycker jag att det är märkligt att både Q och Paddi är så säkra på Artline som ond, ju mer de går på, desto mindre håller jag med för jag ser bara inte substansen.

Övrigt så har jag inget mer att tillägga än mina tankar från dagens röstinlägg.

Jag vill lyfta cirkus testamente lite. Hon hade på känn att hon skulle bli käkad, förmodligen för att hon gjorde sig obekväm för ulvarna/ledarvargen.

Jag har svårt att tro att Paddington är ensamvarg. Visst har hon skrivit det som cirkus nämner om lottning, men jag läste det mer som en förenklad tolkning av vad som kan ha hänt, inte som ett självklart faktum. Jag tycker att Paddington varit så drivande i den här leken, letat onda och ihop med mig ganska snabbt blivit misstänksam mot Emro. Det tycker jag talar emot att hon skulle vara ulv eller ledarvarg.

TeamLundVer har jag ju nämnt mina misstankar om tidigare, så tror cirkus att hon är ledarvarg är jag benägen att hålla med. Just hur hon så snabbt instämde med Emro om hur ludet det är att vilja "ta det lugnt", utan att själv kontrollera huruvida Emro skrev sanning eller inte, gör att det skulle kunna vara en signal mellan ledarvargen och en ulv.

Jag förstår hur cirkus menar med signaleringen mellan TeamLundVer, Emro och Quarter4ever. Jag hann tyvärr inte med att instämma i den teorin, det låter inte alls orimligt. Därför tror jag även att Quarter4ever finns i lyan.

Vem den sista ulven är (för det måste väl bara vara en till?) känner jag mig dock lite mer osäker över. Jag skulle vilja säga Artline, men jag har svårt att se henne och quarter4ever i lyan tillsammans, så som de har argumenterat mot varandra.

Jag skall läsa igenom leken lite noggrannare från där jag lämnade den sist, men då jag inte vet hur mycket tid jag har ikväll (dressyrträning) tänker jag rösta redan nu. Jag tycker att det är viktigt att vi får ut ledarvargen och jag tror cirkus var den på spåret.

Habina röstar på TeamLundVer

Då hennes kommentar om Quarter4ever skulle kunna vara en signal till lyan, som ulvarna snappade upp. De visade det sedan genom att två stycken röstade på Klara.

Gullegod är jag! :up::banana::banana::banana::banana:

Rajdirajdar vidare i byfånelivet

Jag vill lyfta cirkus testamente lite. Hon hade på känn att hon skulle bli käkad, förmodligen för att hon gjorde sig obekväm för ulvarna/ledarvargen.

Jag har svårt att tro att Paddington är ensamvarg. Visst har hon skrivit det som cirkus nämner om lottning, men jag läste det mer som en förenklad tolkning av vad som kan ha hänt, inte som ett självklart faktum. Jag tycker att Paddington varit så drivande i den här leken, letat onda och ihop med mig ganska snabbt blivit misstänksam mot Emro. Det tycker jag talar emot att hon skulle vara ulv eller ledarvarg.

TeamLundVer har jag ju nämnt mina misstankar om tidigare, så tror cirkus att hon är ledarvarg är jag benägen att hålla med. Just hur hon så snabbt instämde med Emro om hur ludet det är att vilja "ta det lugnt", utan att själv kontrollera huruvida Emro skrev sanning eller inte, gör att det skulle kunna vara en signal mellan ledarvargen och en ulv.

Jag förstår hur cirkus menar med signaleringen mellan TeamLundVer, Emro och Quarter4ever. Jag hann tyvärr inte med att instämma i den teorin, det låter inte alls orimligt. Därför tror jag även att Quarter4ever finns i lyan.

Vem den sista ulven är (för det måste väl bara vara en till?) känner jag mig dock lite mer osäker över. Jag skulle vilja säga Artline, men jag har svårt att se henne och quarter4ever i lyan tillsammans, så som de har argumenterat mot varandra.

Jag skall läsa igenom leken lite noggrannare från där jag lämnade den sist, men då jag inte vet hur mycket tid jag har ikväll (dressyrträning) tänker jag rösta redan nu. Jag tycker att det är viktigt att vi får ut ledarvargen och jag tror cirkus var den på spåret.

Habina röstar på TeamLundVer

Då hennes kommentar om Quarter4ever skulle kunna vara en signal till lyan, som ulvarna snappade upp. De visade det sedan genom att två stycken röstade på Klara.
Jag tror också att det är möjligt att TLV är ensamvarg (eller ulv) så den teorin kan mycket väl stämma. Men jag tror inte två ulvar skulle våga visa sig för vargen.Med tanke på att Q röstade på Klara även i första DL så tycker jag inte att den klara rösten känns som följa. Jag tycker snarare den rösten kändes som en förvirrad god.

Jag tror också att det är möjligt att TLV är ensamvarg (eller ulv) så den teorin kan mycket väl stämma. Men jag tror inte två ulvar skulle våga visa sig för vargen.Med tanke på att Q röstade på Klara även i första DL så tycker jag inte att den klara rösten känns som följa. Jag tycker snarare den rösten kändes som en förvirrad god.

Så du tänker att quarter bara lyckats förvirra det för sig? Hm... Men då saknar jag fler ulvar... Behöver tänka ett varv till...

Du tänker så här. Om FiaM är i lyan och lyan misstänker Q för att vara ledarvarg så skulle hon låtsas att hon tror att Q är borgmästaren för att Q ska verka godare?

Det hade kunnat vara så men då tror jag inte att FiaM hade röstat på henne ifrån början. Så därför tror jag inte fiaM är ulv.

Jo du har rätt i att de onda också teroriar mot de som är goda.Men just denna teori känns inte som en ulv skulle göra. Då man riskeras att granskas när man outar goda roller.

En annan sak som gör att jag tror att FiaM är god är att jag tror inte hon hade följt sina ulv kollegor om Habina kommentaren.

Ulven Emro tolkar Habina fel, TLV uppmärksammar det, ulven Emtherlia tar också upp det. Då känns det inte som att FiaM skulle vara fjärde. Sedan var FiaM snabb på att be habina om ursäkt.

Jag kan hålla med om att det med teorin mot Habina talar en aning till FiaMs fördel. Men däremot är jag inte beredd att hålla henne som god baserat på det hon skrev om Qs eventuella roll. Som jag set finns fler alternativ, tex att försöka få den riktiga BM att outa sig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar