Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har tvättat både de vita med ludd och Bucas Buzz Off huvor i maskinen i flera år nu. Inga problem alls, ser ut som nya varenda gång de kommer ur maskinen.
Det man måste tänka på 'är att stänga kardborren om det är 'mjukt' (inte plastigt) nät, annars gör den nätet fullt och nopprigt.
Jag har 5 st billiga svarta med ludd och plastnät från Globus. De har tvättats i maskin (på fintvätt) åtskilliga gånger under ett par år. Möjligtvis att plastnätet har blivit lite mjukare, men ser inte det som någon nackdel.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Trädgård & Växter Absolut! :D Det är ändå inte helt utan någon slags skräckblandad förtjusning, den lär ju behöva ett helt eget rum eller nåt innan det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.