Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

Just ja, jag blev ju av med mobilen för ett tag sedan så det fick bli ny telefon och nytt nummer. Jag skickar PM.

För övriga gäller 200 kr insatt på samma konto som förra gången. Ni som inte var med kan skicka PM så får ni kontonummer. Pengarna ska finnas hos mig senast 12/10. I princip allt ingår i dessa 200 kr. Frukost, lunch och middag plus lite snacks och dricka som chips och cola. Vegetarianer eller allergiker måste säga till i förväg. Gabbi vet jag är veg.

De som kommer redan på torsdagen får troligen ordna fredagens frukost själva. Det är inet säkert jag kan komma förrän fredag lunch.

Ehm, jo hon är ju det...

Jag har dock inget ansvar för frökens flummigheter :idea:

Ja förlåt, jag glömde bort vikten av att vara seriös och korrekt.

Ja förlåt, jag glömde bort vikten av att vara seriös och korrekt.

Ja Tydligen rakt av.

Inte så smart o sitta o skriva du är vegan så ska nån människa ordna mat åt dig speciellt så är du inte det i självverket. Finns ju måtta o hålla på o driva o skämta i trådar.

jag äter inte kött men gärna fisk och skaldjur. är inte kinkig med gelatin eller att min mat ska tillagas på separata stekpannor etc. sedan äter jag inte smör på bröd (men i smält form går det bra) och grön/blåmögelost i stora mängder (sås brukar vara ok). jag hade behövt kontonr via PM!

tack /a

Kontonummer kommer till alla ikväll så fort jag kommit hem från träningen. Igår skakade musklerna så mycket efter passet att jag inte kunde skriva.

Nu tycker jag ni får ta och sluta skriva mer i denna tråden för jag kan ju inte sluta komma in och läsa här och blir mer och mer sugen på att åka. Det stör mig att jag inte kan följa med denna gången då jag inte får ihop tiden, hade ju varit sååå roligt att få en träningshelg och träffa nya människor.

*kl*

loke kliar sig :(. vi var hos vet idag och har börjat behandla mot rävskabb. symptomen är inte typiska, kliet sitter inte där det brukar och varken minina eller pojkvännens hund kliar sig (än?). är det rävskabb ska kliandet avta under den närmsta veckan, och då får vi tyvärr stryka oss från tripphult :(. är det inte det så får vi göra en utredning och då kanske det fortfarande finns en chans att jag kan komma med. håll tummarna för mig att det inte är skabb! i så fall blir det till att stryka tävlingar och någon vanlig träning kan vi inte heller vara med på.

Blev välkomnad att följa med till Tripphult, då kan man ju inte säga nej!!
Så jag och min rottis kille Gizmo kommer för att lära oss nya saker.:bump:

PIRU
_busster_
Krasux
Rosanna
Louisa
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Robin?
Squarepants
Johan
cillamuffins
Lady_A (evt plus pv)

*kl*
Nu börjar det närma sig!!
Jag är sjukt nervös och håller på att planera ihjäl mig.
Pv har andra planer så det blir bara jag och byrackan :P
Han har väl aldrig tränats så flitigt som senaste veckan, tyverr med mkt mediokra resultat...
Men det ska blir hemsk kul iaf!

Nu till poängen med inlägget:
Kan någon vänlig själ lägga in en vägbeskrivning från uppsala till tripphult?? Anpassad för någon helt utan lokalsinne och förmåga att hitta?? Vore toppen!

/ Angelika

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 415
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 660
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar