Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

Han har helt enkelt blivit en riktigt sthlmare. De ska ha inomhushall o allt serverat.

Trodde vi skulle kunna få med han o få fina kort igen.

Jag ska smöra lite och säga att hans kunskaper i fotografering efterfrågas, så ska vi se...Han får väl ta på sig långkallifjonger.

*kl* Har ytterst sporadisk tillgång till internet och har missat tråden! Men om det inte är för sent att anmäla sig så vill jag jättegärna med!!
Kommer sova i tält så om ngn är orolig över att lämna sin vovve i bilen kan de sova hos mig :)
Evt får jag med mig pojkvännen ner, då har vi en fotograf där oxo!

*kl*
Hallååååååååå!! Efterlyser någon från mina krokar som vill åka ner! (S-vall)
Det kan ju inte bara vara jag och Yeah som är härifrån:confused:

PIRU
Krasux
Rosanna
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Robin?
Squarepants
Johan
cillamuffins
Linafina (Om hon får hästvakt)
Mrsscabtree (Om hunden är frisk)
Lady_A (evt plus pv)

PIRU
Krasux
Rosanna
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Robin?
Squarepants
Johan
cillamuffins
Lady_A (evt plus pv)
Jappisen ( ev. Vet först på torsdag)

--------------------------------------------------------------------------------

PIRU
Krasux
Rosanna
Louisa
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Robin?
Squarepants
Johan
cillamuffins
Lady_A (evt plus pv)
Jappisen ( ev. Vet först på torsdag

nu blir det ju lite strul med bilandet. efter att du skrev att du inte kunde komma fick jag ett PM om en ledig plats i en bil som jag tackade ja till. jag var ju plötsligt ensam i min. kan du lösa transporten upp på annat vis?

Aha oki jag förstår. Det skulle va om jappisen ska med, då kan hon och jag åka tillsammans men annars får det nog va.

*kl*

Vilket tripphult är det vi ska till förresten??? Enligt eniro finns det två...
Hur ser upplägget av helgen ut? Frukost - träningspass - luch - träningspass - middag - fri lek eller??
Finns kaffebryggare???
Vad har alla för hund(ar) och vad och på vilken nivå tränar ni??
Vad kul det ska bli!!! :)

Senast ändrad:

Jag har en flatcoated retriever/pointer blandning, kastrat på två år.

Vi tränar LK1, viltspår och agility.
Glada amatörer som inte kan någonting :angel: Eller jo, vi har alla LK1-moment och vissa LK2-moment klara, finslipning krävs dock.

En bild på sötnöten. Zipper heter han.
DSCN4511.jpg

PIRU
Krasux
Rosanna
Louisa
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Robin?
Squarepants
Johan
cillamuffins
Lady_A (evt plus pv)
Jappisen ( ev. Vet först på torsdag

Jag stryker mig själv från listan då min ena hund har konstaterad kennelhosta och den andra kan vara smittobärare trots att inga symptom påvisats. Är ordinerad att de ej får träffa andra hundar på en månad.

Ha så kul allihop, såg fram emot att träffa lite nya ansikten men det får bli en annan gång :(

Intalar mig själv att ni kommer ha det kallt, regnigt och jävligt..:devil:

:D

*kl*

Vilket tripphult är det vi ska till förresten??? Enligt eniro finns det två...
Hur ser upplägget av helgen ut? Frukost - träningspass - luch - träningspass - middag - fri lek eller??
Finns kaffebryggare???
Vad har alla för hund(ar) och vad och på vilken nivå tränar ni??
Vad kul det ska bli!!! :)

Det tripphult som ligger närmast stora vägen, det södra. Avfart Brändåsen. I know, för vi åkte till det andra först förra gången.:D
Kaffebryggare finnes, och den ska stå på ännu mer än förra gången.

Om jag får ha ett finger med i spelet tycker jag vi delar av stora planen på två mindre när vi kör lydnad, bestämmer tid för platsliggning när de som vill är med (2-3 ggr om dagen) och sen gör vi ett tidsschema för planerna.

Om/när det körs skydd används hela planen.

Ändå mobbades jag för att vi inte hittade ! :devil:

Ni var ju sämst på vägbeskrivningar! :D
Jag får ursäkta mig med att jag visste att vi åkte fel, men Robin skulle prompt följa GPS'en, den är hans religion. Sen när vi konstaterat att det inte fanns några hundar i det andra Tripphult stängde vi av GPS'en och åkte på Pirus vägbeskrivning, och då var det jättelätt.:cool:

Jag ska försöka komma med men det beror helt på vad som händer med handen tills dess. Ja du vet hur det ligger till.

Jag har en dvärgpudel ( antagligen den enda lilla hunden i gänget?). Jag tränar i lydnadsklass 2 med honom och hoppas kunna tävla innan höstens slut. Skulle även vilja lära mig att spåra eller träna sök med honom men jag har ingen aning om hur detta fungerar så jag hoppas få tips under helgen om jag kan följa med.

Vad har du själv för hund och vad tränar du?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 415
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 660
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar