Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

jag och loke (labbe modell XL 8 år) harvar vidare i trean (lydnad). vi har lyckats nolla bort en himla massa poäng på varenda tävling så någon uppflyttning har det inte blivit än. några moment i elit är påbörjade/halvfärdiga. allt annat bruks är vi helnybörjare på. vi har gått lite personspår för en evighet sedan, men det var på ren hobbynivå.

Jag har en welsh springer, en hanne på sex år.

Hittils har vi nöjt oss med vardagslydnad och i somras började vi med viltspår det går sådär men är iaf väldigt kul!
Nu har jag precis börjar träna ngt mer tävlingsmässig lydnad och skulle vi dessutom lyckas med apporteringen så han kan funka som vattenapportör skulle jag va en mkt stolt matte... (dock är han rättså skotträdd)

Jag är väl mest ute efter inspiration och kanske lite tips! :)

Det finns ett tripphult nära linköping och ett nära örebro... Jag är såpass lost serru!! :)

Kl

Kolla in den här, något för er med frusna hundar kanske? :)
39671-39672.jpg

Tyvärr kan jag inte åka med denna gången. Jag lyckas inte få ihop det, tyvärr. Hade varit jätteroligt och jag hoppas vi kan åka med nästa gång. Ni andra får ha det så roligt.

Haha! Ja den var inte så dyr heller.
Hedda skulle vägra ligga i den dock så det är meningslöst att ens försöka.

Himla tråkigt, då stannar jag också hemma. Ingen annan här nerifrån som ska upp plus att jag inte lyckats hitta nån hästvakt som kan passa tre dar :(.

Aktuell lista:

PIRU
Krasux
Rosanna
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Robin?
Squarepants
Johan
cillamuffins
Lady_A (evt plus pv)

Det får bli en liten ökning med pengar denna gång det kommer o kosta mig mer denna gång.

Då lite små saker ska inhandlas.

o Sen att vi i dax läget inte är 15st

Så kontant betalning på plats o summan blir 1500:-/per
Nej skämt o sido 150:-/per

För matens del vet jag inte då Jadzia är helt hopplös svarar aldrig o.s.v. så det får hon ta men tyckte hon sa 200:- men där vill hon med all säkerhet ha in pengarna innan för o slippa ligga ute med pengar.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 415
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 660
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar