Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

Om vi har stugan från torsdag kväll kan vi lika gärna köra på det för de som vill komma redan då. Finns ju ingen anledning att vara hemma hos PIRU (som det var tal om tidigare) om vi har Tripphult bokat. :laugh:

Krasux plus troligtvis en kompis
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Squarepants
Johan
cillamuffins

Det är för att hans namn hamnar överst, efter quoteteckenet, då är det lätt att man raderar båda.

Vart är alla som nu var så himla på o bli med till tripphult.

Folk anmäler sig o droppar av inte ger nån ursäkt ingenting bara man inte kan bli med. Känns tråkigt o anordna nåt så ballar alla ur i sista stund.

Jag väntar svar av "yeah".. Kan hon åka så är jag med:)

Folk anmäler sig o droppar av inte ger nån ursäkt ingenting bara man inte kan bli med. Känns tråkigt o anordna nåt så ballar alla ur i sista stund.

Jag kommer tyvärr inte kunna komma ner, exakt varför vill jag dock inte skriva här i tråden.

Ambra; Vi får väl köra en norrlandsträff framöver istället? Du kan visa hur det ska gå till så kan jag och grabbarna visa hur det inte ska gå till. :angel:;):D

Jag kommer tyvärr inte kunna komma ner, exakt varför vill jag dock inte skriva här i tråden.

Ambra; Vi får väl köra en norrlandsträff framöver istället? Du kan visa hur det ska gå till så kan jag och grabbarna visa hur det inte ska gå till. :angel:;):D

*Buääääääääää*:cry::cry: Vad trist att du inte kan!

Ja, en Norrlandsträff tar vi:D

Jaha.. Ska försöka ragga en kompis att följa med istället, då..

Ja, det känns riktigt trist.

Du får väl prata med M så blir det åtminstone någon galen pinne därnere. ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 415
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 660
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar