Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

Haha, ja lika mycket mat blir det inte. Det gör vi aldrig av med, men jag tänkte inkludera saker som dricka, papptallrikar och lite sånt i pengarna den här gången. Vi skulle kunna köra på 150 kr per person också för det skulle säkert räcka. Blir det pengar över får ni ju tillbaka dem vid helgens början.

Jag har en tygbur som jag kan ta med om du vill, om du nu inte hinner köpa någon!

Vet inte än när på fredagen jag kan komma.

Om fallet blir sådant vore det toppen.
Men han är ju stor min luns, 72cm hög, så det behövs lite bur till den liksom.

Jag kommer ju med tåget, och landar troligtvis 08.52 i Hallsberg.

Snacks ska köpas, både chips, dip, ostbågar och godis.

Och så tänkte jag att vi dukar långbord och har sådär trevligt både fredag och lördag kväll.

Snacks ska köpas, både chips, dip, ostbågar och godis.

Och så tänkte jag att vi dukar långbord och har sådär trevligt både fredag och lördag kväll.

Jag tänkte denna gång på ev hämta gasolvärmaren om vi ska sitta i tältet igen och sen köpa med några fotgenlyktor sist vart det ju träligt mörkt fort.

Ja, någon form av belysning lär behövas för i oktober lär det vara tvärmörkt. Gasolvärmare är inte heller fel för det är säkert kallt. Det går ju att vara inomhus också om det blir jäkligt väder.

Fukten störde mig dock förra gången så jag tänkte ta med några liggunderlag att lägga på bänkarna så man slipper det.

Hur är det med din Mp3-spelare? Lugnat ner sig än? :o

Annars kanske jag kan skaka fram någon så vi kan ha lite musik som sist. Högtalare har jag dock inte så det får någon annan ta med i så fall.

Om det blir spårning tidigt på fredagen så kommer nog jag gärna kvällen innan om det finns möjlighet. Annars får jag stiga upp typ vid 03.00 på morgonen om jag ska hinna fram i tid ...

Ta det lugnt med betalningarna tills vi vet helt sakert att det blir av. Det ar ju manga an som inte svarat ifall de kommer och ganska fa som skrivit helt sakert att de kan och vill.

för oss som inte varit med innan, hur funkar det med boendet? vad gör man av hundarna? är det uppvärmt?

Det finns dels stugan att sova i och ett rum i ladan. Då är det "camping" med liggunderlag som gäller. Finns element, men det är nog bra att utrusta sig för att det kan bli lite kallare. Hundarna får sova i bil, som Piru skrev tidigare. I ladan får man ha hund, men inte i stugan, men det blir ohållbart om alla ska ha med sina hundar in dit. (Finns inte plats). Valpar kan ju få vara där, men jag hade min i bilen sist ändå eftersom jag inte har någon bur.

:laugh:

Nej, kanske inte. Men det finns i alla fall om det skulle behövas. Sist var ju elementet på ett tag i alla fall..

Senast ändrad av en moderator:

ok. min hund har aldrig sovit ensam s a s. han är en riktigt bortskämd jycke som alltid sover i sängen och/eller med min andra hund. så finns det möjlighet tar jag gärna med honom in på natten. givetvis har jag honom i bur då.

Min hade heller aldrig sovit i bilen inna förra träffen, men det fungerade över förväntan. Det var lugnt och tyst bland bilarna hela natten.

Jag vet inte om jag kan än...
Måste kolla med nya jobbet osv..
För ev skulle jag jobba helg....
Men meddelar så fort jag vet närmare!:laugh:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 415
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 660
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar