Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

jag har plats i buren. det är en dubbelbur med hel mellanvägg så de kan inte se varandra. ska båda hundarna sova i bilen kan vi ta bort mellanväggen så kan en hund sova där och en i baksätet. annars blir det nog väl trångt.

escodobe: det ligger tjocka mattor underst men något som reflekterar värme kan nog inte göra skada :). det kommer nog vara rätt mycket kallare i slutet av oktober.

haha jag har faktiskt ett tjockt hundtäcke också ifall det blir riktigt kallt och loke får för sig att fälla allt just då.

Nu sticker jag till Barcelona en vecka, men jag hoppas att planerandet fortsätter så tar jag del av det när jag kommit hem. På återseende.

Ja, ska vi köra ett upprop?

Se nu till att vi blir så många att det blir av, jag, Nemi och DampElla ser ju fram emot detta!

Delvis KL
Åh, jag vet fortfarande inte riktigt om jag ska komma...
Vill hemskt gärna och jag är ledig, men de blir ändå nästan ett dygn i bil/tåg för att träna en helg :crazy:
Hur länge får jag på mej att fundera?

Jag är fortfarande på och nu är jag utvilad efter en veckas sol och vindrickande. Men fan vad kallt det är i Sverige.

*kl*
Om "Yeah" kan så kommer vi:) Åker inte själv..
"Yeah": Jag har avdelat bak så dina småttingar får bra med plats, lämnar gammeltanten hemma;)

Piru
Krasux
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina

Sen får ni fylla på de som ska med.

Krasux
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Squarepants (som köpt bur men ej har skjuts från/till stationen.)

Krasux plus troligtvis en kompis
Jadzia
Heddavovven
Dentaku
Speciella_Tina
Gabbi
Squarepants
|

Vad bra att det var då nära!

Jag känner som så att det kanske är smidigare för mig att åka dit torsdag, annars behöver jag åka 07:00 härifrån på fredagen om jag ska vara framme i hyffsad tid. Men jag vet inte?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 415
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 660
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar