Tripphult v42?

Sv: Tripphult v42?

Ja jag är verkligen besviken... Jag har haft så dålig inspiration till ordetilg träning, och hade sett fram emot de här helgen.. Och dessutom har jag och Nemi börjat på agility, så är mina hundar smittade blir det ju bye bye till den träningen med ett tag...

Det var verkligen tråkigt. Om du hunnit sätta in pengar för maten, så ge mig ditt kontonummer så återbetalar jag.

Allmän info:
Från och med onsdag kommer inga matpengar att återbetalas, oavsett orsak till återbud. Då är nämligen maten inhandlad och klar.

Idag fick jag veta att en hund mina umgås med regelbundet (läs nästan varje dag) har kennelhosta... Eftersom inkubationstiden är 4-10 dagar vill jag inte riskera något, jag vill inte vara ansvarig för att ha smittat alla bukehundar med kennhostan ju!... Verkligen tråkigt eftersom jag sett fram emot helgen hur länge som helst nu, skulle verkligen varit roilgt att träffa er, träna massor och få lite hjälp med Ella, men det får väl bli en annan gång...

Så Jadzia, stryk mig från shoppinglistan.

PIRU jag betalar gärna min del av stugan mm ändå, du hade ju räknat med mig bland deltagarna när du räknade ut priset. Så skicka ett kotonummer om du vill, så sätter jag in pengarna till dig.

Fan... Jag hade verkligen behövt en tränings/motivationshelg...

Ni andra får ha en riktigt trevlig helg.

Gud vad många hundar det är som får kennelhosta? Grima började hosta i Lördagskväll, Harley har haft sin omgång och jag vet fler som är utsatta.
Är det vanligt att det blir såhär trots vaccinerade vovvar?

Som jag förstår det får de väll en mildare upplaga av hosta när de är vaccinerade? Det har inte brutit ut på mina än, men de kan ju ändå vara smittbärare, därför vill jag inte riskera något.

KL

Ska vi köra en namnlista? Jag är så galet dålig på namn, så det kan behövas.

Squarepants: Hanna och blandrasen Zipper

HeddaVovven: Sara och tollaren Hedda
Krasux: Emma och schäfertiken Fiddeli + jaktgoldentiken/valpen Glimma

Gabbi: Gabbi och Råda (Schäfrig)

Just nu är jag jättesjuk dock, men jag hoppas vara bättre till helgen.

Dentaku: Ida och korthårscollien Rover

Krya på dig Gabbi!

Lägger till de två jag tar med mig...

Louisa: Louisa med labradorhanen Zeus
Rosanna med blandrastiken Mimmi

Det vore ju verkligen fantastiskt bra!

Räcker det om jag hör av mig när jag åker och närmar mig eller vill du ha exakt tid typ nu? :)

Lägger till de två jag tar med mig...

Lady_A: Angelika och welsh springerhanen Flipper

tio tecken...

Lady_A: Angelika och welsh springerhanen Flipper
_busster_: Angelica och Rottweilern Gizmo

Jag saknar betalning från en person. Det är nio på listan ovanför och jag har fått från åtta personer av dessa.

Till PIRU eller annan person som vet:
Nu har jag fixat kupevärmare och 15m förlängningssladd så hoppas det går att ordna så det kan kopplas in i ngt uttag?? Om jag kan ställa antingen bilen eller tältet så det når (helst bilen) vore jag glad, annars kanske någon har fler/längre kabel??

Till alla:Skulle någon vilja pm:a sitt mobilnummer så jag har möjlighet att nå er efter att jag kört iväg om jag åker vilse eller något oförutsett händer?? Vore toppen.

Har skrivit en lååååång packlista, vad är ni mest oroliga för att glömma?? Det jag absolut inte klarar mig utan är varma sockor och hundgodis :P

Har slängt iväg ett pm till dig nu!

Tror inte man behöver vara så rädd för att glömma något, är ju trots allt bara en helg. Det viktigaste är väl varma kläder och träningsgrejer :laugh:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 415
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 660
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar