Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
I brist på min lille lekkompis Tiger så fick hans mamma rycka in.
ehum tänkte försöka börja mot något buga,
men jag blev för feg på den hårda marken.
Håller inte upp benet, jag var bara trött i skallen och visste inte vad jag skulle göra av handen så den fick vila mot hennes ben
Sen borde jag nog inte stå där kanske heller ser jag nu
De kurser som hålls i trickträning o liknande,
är det bara Stockholm och söderut eller kan man hitta norröver också?
Vad duktiga ni alla är!!
lite nytt fårn mig, insåg dock nyss att jag är osäker på om jag får lägga upp mina här, inte tränat och står fast med samma bugning på spanjoren..
men det är nya bilder!
det som gör mig osäker är de andra bilderna, om det räknas som tricks? men för mig är trick en form av kommunikation, och något som min pålle gått framåt med är att lyssna på enbart sätet, så igår rök ALL utrustning
vet att jag knappt är inne här nu mera. sommaren har varit total katastrof och jag och min faster kämpar förtvivlat på att få ihop en fungerande vardag igen. Hoppas jag kan börja bli mer aktiv här igen när saker och ting lugnat ner sig.
Tänkte bara slänga in några bilder på Tuffe när vi trickar från den 14-09-2009:
Yoga
Bergsget
Kompliment (här syns det verkligen att Tuffe hade en seg dag)
Buga
Vinka.
Hehe Militär matte spänner ut magen så hon snart spräcker västen.
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.