Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

kl

Jag och Anki blev fotade för typ 3 veckor sedan...

Bergsget:

Buga:
Hon kan numera stå kvar där själv i alla fall i några sekunder.

Hon älskar godis så mycket att hon gärna gör bugan utan att man behöver ta i grimskaftet :angel:

KL

Kan slänga in några nya.. Två på hov :D

Gör det än så länge bara på tygelkommando, ska befästa spöhjälp.. snart ;)

Och en liten bugning

KL

Har köpt en digitalkamera nu, tyvär med följde ingen fotograf till den. Men jag lyckades fota lite änåd, utan självutlösare ;)

Bergsget:

Bugning:

Ska föreställa en stegring, inte lätt att fota själv som sagt..

Ni är så himla fina och duktiga, och bilderna är ju alltid helt otroliga! Jag förstår inte, misslyckas du aldrig? :p

Supersöt och duktig, leta inte hos mig om han en dag är borta :love:

CoNo: Vad fin och duktig han är, men vad gör du på andra bilden egentligen? Är det något kommando? :p

Tack :)
Haha jo, jag lägger handen på insidan av frambenet för att få honom att vinka ;) Jag håller på att lära in ett nytt kommando, hehe.

har precis börjat lite med trick :) idag körde vi bersgeten för första gången, och hon fattade direkt! :D jag tycker hon va jätte duktig, men nu vill jag veta:P gör vi rätt? :P

maj016.jpg

Ser jättebra ut! Snart kommer hon förhoppningsvis "överdriva" lite och göra bergsgeten ännu bättre.

Bara att köra på med fler tricks! :bump:

Tjusigt!

KL

Kan slänga in en bild på den senaste vi övar på - stegra. På bilden är det tredje gången vi övar så han har fattat riktigt fort :)

Och en på spansk skritt!

vad duktig han är :)

en ny bild på Copper Coin från igår!
27683074.jpg

Men filmen funkar ju inte! dumma! va har du ställt in den på för land egentligem??;)

Knapplån
Hej allihopa!
Jag blir helt lyrisk när jag ser er och era otroligt duktiga pållar. Jag är intresserad av trickträning och försöker skaffa mig mer kött på benen. Ni anar inte hur glad och tacksam jag skulle bli av tips, boktips, råd ja allt man kan tänka sig.
Slutligen: Jag har en ettåring jag vill blrja med, är det för tidigt?
Tack på förhand!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 959
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka