Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

Är det någon här som tränar för någon "tricktränings-tränare"? Jag funderar på att gå på kurs eller så men det är ju jättesvårt att veta vilken tränare som är bra och som passar med min hästsyn osv osv. Och här får man ju inte diskutera namn på tränare :cool:
Pm? :angel:

haha va söt han är! Det är bara att vänja sig, det håller i året om! Har man väl börjat så finns det inget slut haha:rofl:

Okej, då är det väl bara att inse att det är ett kroniskt tillståd då :cool:

Men oj vad skoj det är, och vilka häftiga saker man kan få fram :d :love:

:bow: Tackar Pink för att han delat med sig lite av Spillisarna...
...och blundar för vad det kommer innebära i framtiden :D

haha ohja, helt kroniskt:D

javisst är det kul! med lite lek får man fram väldigt mycket och de tycker det är skoj också:) man får dock se
till att de inte svävar ut föör mycket för då blir det lite för sprattligt hehe
haha:D glöm inte att sända in ordentligt med bilder i framtiden bara;):D

Några nya från idag:

yhg12.jpg

yhg3.jpg

yhg4.jpg

yhg5.jpg

Helt underbart!

Och tack till alla för alla fina ord<3 Ska medela Tuffe;D
Bilder från idag:
27555494.jpg

27555499.jpg

27555497.jpg

27555495.jpg

27555523.jpg

27555536.jpg

Helt sjukt hur tuffe kan vara så söööööööt!
Tränar på med min lilla shetlandsponny för fullt, stegringen går sisådär men hon studsar iallafall än så länge.

Använder du av godis till Tuffe, jag gör inte det men funderar på om inte det går snabbare och lättare. Alltså att hon får det så fort hon har gjort sitt trick, börjar hon nafsas åker den bort direkt igen.

Vet inte om dessa räknas ;) men lilla Peewee får väl vara med på ett hörn<3
från idag:
27555882.jpg

27555881.jpg

Vad kul fler trick shettisar:D
Och tack:D
Jag använder godis mest för min egen skull han är så arbetsvillig och jag vill så gärna ge honom något:o
Behöver inte godis men han gillar det ju :D fast på sommaren brukar det vara uppskattat att bara få beta lite mellan tricken.
Alla hästar kan man ju inte ha godis på. Vissa blir nafsiga andra inte, man får prova sig fram. Dock undviker jag godis vid dominanta trick.:)

Otroligt vackra bilder! :love:
Å du, jag ser att alla blommorna är kvar ;) :angel:

Här uppe har våren stannat av lite, men jag hopas att den kommer igång snart igen.

Tack så mycket alla som skrev till mig!

Mos410: Härliga bilder!

Lotus7: Tack! haha:D jaa men så är det ju:D vår vårär inte över än;) Men den kommer nog igång igen snart! heja på!:D

Det är så roligt att se hur du har lyckats med Tuffe och alla ni andra med era superfina hästar!:love:

Ska testa lite med godis, dock inte när hon ska stegra då!
Försöker lägga ut några mer bilder på hennes trick, bara hitta någon som kan ta kort också.:laugh:

Några från den 11:e:)

ank2.jpg

sp trav
ank5.jpg

ank4.jpg

Gå på bakbenen
tgf3-1.jpg

sp skritt
ank6.jpg

Och sen får man lite beröm:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 960
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka