Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

ser ut som att hon har paddex, vi har det i ena av våra paddockar och tycker det är super, dammar dock lite, men tror det är för dom har så tunnt lager hos oss :D

Órion lyfter nu utan tvekan vänster framben på kommando, nästa steg är höger framben.

Det kommer fler lite bättre bilder, just nu blev det såhär eftersom jag inte hade någon fotograf så jag fick sköta kameran själv :)
DSCF0380.jpg

Lite nya bilder på mig och Pink från igår:) mest stegringsbilder dock:D

y1.jpg

y9.jpg

Håller på att lära spansk trav upsuttet, inte bästa bilden, men det var så fibt med vattnet:D

y3.jpg

y8.jpg

Sista bilden var lite läskig :p

Hur har ni gjort för att lära stegra? Och vad för kommando nu uppsuttet?

hehe ja visst var den:D
Det är nog bäst att man tar det med sin tränare, det kan bli så fel på internet annars, inget illa menat:)

Jag har ingen, det är just det :( Har ingen här som kan hjälpa mig. Men jag förstår hur du menar.

Det går nog med alla hästar bara man vill tillräckligt mycket. Men sedan är ju P.R.E, lusitanos, lipizzaner m.m. mer eller mindre designade för att "sitta" på bakbenen. Alltså deras kroppstyp har lättare att utföra "wow-rörelser" :p

Ibland kan han själv, stolt:) "Väldigt lättlärd efter några få dagars träning"
20701476.jpg

Tjusigt :bow: Han var verkligen lättlärd din pålle! ;)

Oj! Vilken underbar magisk häst du har! Först tror man att hon är en vanlig häst men .....
Underbart att se ert samspel och kärlek till varandra.
Är glad för er skull att ni funnit varandra.
Kram (från en som också har träffat sin "magiska" häst).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Senast: lirco11
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II