Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Va duktiga ni är! Sista bilden är hur söt som helst :love:

Har förrästen ett par nya på Ella, från igår

Flytta bakdelen (kanske inte hör hit :angel:)

Backa

Alla bilderna finns här: http://www.pixbox.se/alb799503

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Här är en liten film från igår:)

Vi är nere i liten downperiod så det känns sådär just nu men det var heller inte så lätt att träna igår, det var en som hoppade i ridhuset samtidigt som jag tränade, så han blev lite osäker:D Han trodde kanske att ponnyn skulle hoppa över honom..haha.. vem vet:D

Så det första två gångerna gick han bara ner i kompliment sen la han sig ner på tredje försöket men då var han fast bestämd att rulla sig efter det gick det jättefint:) när han är påväg upp igen så är det bara att ta han i halsen så lägger han sig ner lugnt och fint:)
Sen får ni också se hur söt han är nån han hör nått och ska kolla på det men ligger ner på sidan, då försöker han titta längs nosryggen men då ser han ju inget för ögat försvinner lixom in i hålan haha.. det är riktigt gulligt Live hehe:D
Så nu fick ni en långhistoria:laugh:
Det gick lite bättre idag när jag tränade iaf:)

http://www.youtube.com/watch?v=5i3K7vB6Ezo

Här är några bilder från passet också:) tagna från videon kanske ni märker på kvaliten;)

trickmaj_0003.jpg
trickmaj_0013.jpg

trickmaj_0005.jpg
trickmaj_0011.jpg

trickmaj_0015.jpg
trickmaj_0014.jpg

Vad duktiga ni har blivit sen jag såg bild/film på er två sist :D

Ni är fortfarande mina idoler :love:

ni är så fina! o helt underbara att se tsm! :love: :bow:
pink är så söt också! :love:

du o din fina häst verkar ha en sådan fin relation - ngt som inspirerar mig jättemkt! :bow:

Fasen vilken tur jag har som får se det Live imorgon då :p Fast egentligen är det ju bara några timmar kvar :banana:

Riktigt härlig stämmning i filmen!! ;)

Kramar från Malin!

tack så mycket! hoppas du tyckte det var lite skoj att kolla iaf:)

tack!:laugh:
va fin din bosal var förresten! hehe men visst kom musiken lite coolt till övningarna:);)

asså de hade varit fråckt att se er IRL, du får bjuda in till uppvisning eller nått!
Bor ju faktist inte allt för lång bort :angel:

Du får gärna komma och titta om du vill:) jag har ju haft "uppvisning" för Cono och Bimini idag:) du får hänga med nästa gång;):) fast du får inte ha så höga förväntningar, det är ju inte fantastiskt lixom:D

KL

Figge tränar bergsget
18Maj-0837.jpg

och stjäl spöt..

Det går bra med bugningen med, och några nya projekt är under uppbyggnad :p Ska lära honom korsa frambenen tänkte jag, och jobba vidare med fotbollen och spansk skritt. Det kommer nog snart hoppas jag!

Bah ^^ Det kommer med tiden. Han är lite tjock, magen tar emot :p Vi skyller på det i varje fall :cool:

Haha, ja din pålle måste ju vara bukes egen bergsget ;) :p
Så söt!

Ella och jag strechade också med en bergsget idag, efter ridningen.

Men varför i hela friden träna att den ska stegra sig?
Det förstår jag inte! Det andra kan väl vara okej.
Men att hästen ska stegra sig, är ju något man försöker komma ifrån ju.
:confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: lirco11
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4