Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Americanese önskar alla travare en trevlig helg. :bow:
Glömnu inte att kolla in framtidslöftena i Uppfödningslöpningen imorgon. :)

Då lär vi få skynda oss. Hästen är ute på en internetauktion som avslutas klockan 21.00 ikväll och den har kommit upp i lägsta budet så såld blir den väl då. ;)

Jag ser nu att det är ju en fin mamma på Randy. Jag skulle kunna köpa henne. Om det inte hade varit så väldigt fullt i stallet.

Mamman är syster till en häst jag hade som konvalesent, Combatant :love: En av Goops kapablaste ( o snyggaste :D ) 2 åringar....Jäklars vilken fin häst...

Tyvärr kom han pga sin skada aldrig till start :cry:

Det vet väl ALLA att man inte kan gå in på Buke innan travsändningen om man inte vill riskera att läsa vilka som vunnit? Det fattade jag för längesedan. Så det så.

Då kanske vi kan avslöja vinnaren av Uppfödningsloppet här och nu innan det har gått på TV! :smirk: :D :devil:

Och vann gjorde............................................ Nä! Jag tänker inte förstöra lördagsnöjet för andra bukegäster idag. ;)

Apropå den smått berusade kusken som inte fick köra på Romme igår. Visst är det väl lustigt att travmedia inte rapporterar om namnet, när man relativt enkelt kan se vem det rör sig om via "programförändringar" på atg.se?
Det som är förvånande, iaf för mig, är att det är en välrenommerad kusk som klantat sig. Det brukar ju annars röra sig om mindre framgångsrika personer när alkometern ger utslag?

Undras om vederbörande ska köra V75 på Örebro nästa helg? I så fall bör spelarna ta med i beräkningen att det är whiskyprovning på travrestaurangen dagen innan.....:cool:

En Ålandsresa låg visst bakom...men visst är det klantigt.
De har pratat hela dagen om det i radion här och det står i alla tidningar. Dålig reklam för sporten...:cool:

Luddes kommentar efter att ha släppt ledningen till Stefan Söderqvist var väl bäst idag i alla fall? "Äh vad fan, det är ju snart jul!" :D

haha :D

sen sa han väl ngt med att.
"Jag var inte intresserad av att släppa men Söderkvist hade mord i blicken och man är ju inte självmordsbenägen precis." :p

Noterbart är att det var *något tung bana* på Örebro i dag...

Det var inte många lopp som gick under 20, så då kan man ju fundera på vad tung bana är???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar