Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Noterbart är att det var *något tung bana* på Örebro i dag...

Det var inte många lopp som gick under 20, så då kan man ju fundera på vad tung bana är???

ÖrebroTravet ligger faktiskt på en gammal sjöbotten. Mosjön. *värdelöst vetande*

Nu när Randy Eyecandy lämnar landet så hittade jag en ny favorit, en tvååring som debuterar på Mantorp under måndagkvällen. Namnet? Jo...."Mulliga Ullis"! :bump:

det där är Dexter! :)

Måste säga att jag är mäkta imponerad över att du fixade detta! :bow:
Travronden påstår att de yngre hade problem med att känna igen hästen, men där hade de fel...:)

Förresten! Tim Tetrick har tre segrar kvar innan han slår sig förbi Walter Case J.r och blir den segerrikaste kusken under ett och samma år. Rekordet är f.n. 1 077 segrar.

Nu när Randy Eyecandy lämnar landet så hittade jag en ny favorit, en tvååring som debuterar på Mantorp under måndagkvällen. Namnet? Jo...."Mulliga Ullis"!

Lämnat landet????
Såg densamma i startlistan till ett lopp på Åby 29/11:bump:

Måste säga att jag är mäkta imponerad över att du fixade detta! :bow:
Travronden påstår att de yngre hade problem med att känna igen hästen, men där hade de fel...:)

tack! måste dock säga att det är travrondens förtjänst.. utan travrondens vinternummer anno 2002 hade jag aldrig i mitt liv känt igen hästen :D

Förresten! Tim Tetrick har tre segrar kvar innan han slår sig förbi Walter Case J.r och blir den segerrikaste kusken under ett och samma år. Rekordet är f.n. 1 077 segrar.

spännande! :bow:

vad tror ni om den här då? känner igen hästen så jäkla väl!

bildfragan.jpg

Är han fräsch, fin och löpsugen så varför inte?

Men jag hoppas verkligen att dom ställer av honom om han visar sig bara vara en medhängare.

Är så sorgligt att se fd. stjärnhästar harva runt och jaga matlappar i vardagsloppet.
Finns en del som borde ha ställt av i tid innan eller inte satsat på den combacken osv.

Nu får vi väl se vad Tout Ou Rien hamnar.

Själv tror jag att jag inte hade vågat chansa på en comeback med en sådan häst.
Kul för oss andra att han återkommer på banan dock!

Var på en stor hästsportaffär i Borlänge idag och hittade spattgamascher för 179:- :eek:.Någon som testat?Är dom engångs,eller?

:devil:Jag tycker ni är tråkiga när ni går in och söker svaret på Rondens bildgåta.

haha :devil: jag tycker det är kul att gissa lite här också, diskutera lite, jag brukar inte skicka in svar till ronden. fast förra veckan gjorde jag faktist det! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar