Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Imorgon blir det stockholm horse show för mig :D

DVS massa shopping på mässan :rofl:

jag vet inte ;)
Har inte varit där på 3år tror jag at det är..;)
ihihi.. brukar annars åka på gbg horse show :rofl:

Ja, det var vi intresserade av.

Den där Striking Sahbra, kommer det gå att sälja efter den i Sverige? Doldis här, tycker jag.

klart det kommer!! han lämnar ju underbara avkommor! jag vill ha en avkomma efter honom. kanske ska börja spar:love:a och betäcka med han då det blir dags?:angel:

nä det tror jag inte har iofs vart där en gång bara mest ridtjaffs men en del bra priser på pulsmätare täcken osv :)

på tal om travselar kolla vad jag nys shittade på ebay. *KÄÄÄR*

270a_1.JPG

finns att få i mång andra färger. kanske en lila? nja vitt ha ju funkat hitills men en hel sele som är vit vore ju fint istället för bara tömmar och huvudlag :):p:love: ska nog inte berätta för en kompis att det finns i rosa då kommer ju hennes passhästars ägare flytta dom.:rofl:

Man borde låta sinnesundersöka sig. Normala människor ligger fortfarande kvar i sängen och myser. En annan har varit uppe i ottan för att köra intervaller innan jag börjar jobba. I snöstorm. Jobbet,det är så klart ett extrapass jag tagit mig i behov av pengar. Ska jobba i frysen. Innan den här dagen är över har jag blivit en glasspinne :crazy:.

:D Haha, Å jag har varit i stallet släppt ut grabbarna, skottat, halmat , höat, sopat gången och var klar 07.30 :rofl:

(fast jag ska ju på V75 )

vAD ÄR DET FÖR FEL PÅ OSS !!!????? :rofl:

:D Haha, Å jag har varit i stallet släppt ut grabbarna, skottat, halmat , höat, sopat gången och var klar 07.30 :rofl:

(fast jag ska ju på V75 )

vAD ÄR DET FÖR FEL PÅ OSS !!!????? :rofl:

Vad har ni till start då? :bump:

Var det nån mer än mig som såg de ROSA urryckarna på V75 idag?? Jag vill HA!!!!!!!:D PM:a mig den som vet vars de kan inhandlas!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare