Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Vi får väl hålla tummarna för att det blir bra (flyg)väder på lördag, då flera av kuskarna som kör på Bergsåkers V75 ska köra på Solvalla på kvällen. Första start kl 18.30. Törs man gissa att första loppet blir ett montélopp? :D

Vi får väl hålla tummarna för att det blir bra (flyg)väder på lördag, då flera av kuskarna som kör på Bergsåkers V75 ska köra på Solvalla på kvällen. Första start kl 18.30. Törs man gissa att första loppet blir ett montélopp? :D

Det var inte så illa gissat. Man kör först ett amatörlopp, sedan ett lärlingslopp och därefter ett montélopp. Sedan kommer de stora kuskarna in i bilden. Det är väl sådant som kallas säkerhetsmarginal kan jag tänka...

Det var inte så illa gissat. Man kör först ett amatörlopp, sedan ett lärlingslopp och därefter ett montélopp. Sedan kommer de stora kuskarna in i bilden. Det är väl sådant som kallas säkerhetsmarginal kan jag tänka...

Tack för den!!!:D

Ge mig styrka någon.... :crazy:

I kväll kom tvååringen in och ville inte stödja ordentligt på ena frambenet, svullen från knäet (ja jag vet carpus) och neråt.

Jag tycker att jag haft NOG snart...

Bara en och en halv vecka tills tvåårsdagen sen jag miste hans mamma.... :cry:

Ge mig styrka någon.... :crazy:

I kväll kom tvååringen in och ville inte stödja ordentligt på ena frambenet, svullen från knäet (ja jag vet carpus) och neråt.

Jag tycker att jag haft NOG snart...

Bara en och en halv vecka tills tvåårsdagen sen jag miste hans mamma.... :cry:

Usch vad trist! Det är då man funderar på att skaffa guldfiskar istället...bara att spola ner i toaletten när de dött...

Hur illa såg det ut då? Spark?

Usch, vad tråkigt att höra. :( :cry: :cry:
*tröstkramar*

Förhoppningsvis är det inget allvarligt!

Var det nån mer än mig som såg de ROSA urryckarna på V75 idag?? Jag vill HA!!!!!!!:D PM:a mig den som vet vars de kan inhandlas!

jag vet skickar pm. (jag köpte i guld men tyckte inte dom var nog dövande och har aldrig använt dom, ) får väl tillägga att min har åsneöron kan ju ha nåt med saken att göra:p

Senast ändrad av en moderator:

Och jag som har en svart häst-*sucktar*.
Tyvärr så säger mitt bankkonto nej :(.

dom kostar bara 2500. iofs kostar det ju o skicka till sverige...kanske 500 men ändå billigt *drömmer vidare* om det går bra idag..från spår 12 auto...:angel: fast det är ju ett önsketänkande:p

Jag tiggde till mig en tid på kliniken i dag då vi ändå skulle ut och ta stygnen på åringen....

Det såg bättre ut i morse men ändå, han var tjock i benet och halt och öm.

I vilket fall som helst UL:ades benet och vet. hitade en äldre blödning på förstärkningsbandet (måste ha hänt under tiden han vilade :confused:) men det var för lite för att kunna orsaka hältan.

Visiteras med tången utan mer än en liten bläng av hästen på vet. på ett ställe.

6 röntgenbilder, ut, hovis skulle rensa strålfåran för att det kanske satt en sten där. Då hittar han en böld som öppnar sig rakt bakåt mellan strålen och ballen ungefär, det kom ut en MATSKED mer var. :eek:

En dyr men jäkligt skön diagnos.... :banana::bump::banana:

Skönt att det inte var något värre!
Jag har samma problem med en av mina. Hon blev sömstucken av hovis och fick världens hovböld.

Kl

Naffa drar till Rom nu torsdag natt och kommer hem på söndag.

3 mockningsfria dagar!!!! :banana:

Ska ner till Opalen och klia honom i pannan :D:D
På lördagen fyller jag en massa år och då ska jag undersöka Colosseum :d

Fast det ska visst bli regn där i helgen..

AM

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 202
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 610
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar