Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Kanonlopp för årstiden på Solvalla ikväll. :)
Solvalla Grand Prix är väl dagens höjdpunkt. Synd att Express Merett inte kan starta, så nu tror och hoppas jag på Dig For Dollars.

Ska även bli intressant att se Pure Ivory. Hon har på senare tid mött och fått stryk av hästar som tex Snazzy Millie, Mystical Sunshine och Passionate Glide. Inga sådana kanoner med här inte.

Monsieur de Mai! Ska du i träning till Christina Medin på Åby? :)

Det är väl klart man läser Ronden! Gör ni inte det??

jag läser ronden så gott jag kan, då jag inte premunererar. men det är i alla fall min favorittidning, även om nyheterna kommer ut fortare på internet nuförtiden..

japp det känns ju lite surt.. man har ju i princip redan lusläst det på ronden.se...................... nee bort med internet NU :p back to paper work!

haha precis! på det sättet är det synd, för inget går ju upp emot nyheterna och bilderna i en härlig tidning (:

jag är ju så clever sometimes att jag blir tårögd... nu ska vi bara få med alla andra här... tänk vilka diskussioner vi kan ha här då! Och om alla ratar tv:n, så har min gubbe ingen fröken Almenäs att dreggla över...... :devil:

Kanada

Ramlade över lite färska betäckningssiffror från Kanada, om det kanske är någon som är intresserad?

"On the trotting side, it was Angus Hall at Winbak Farm who led the way with 164 mares as compared with Kadabra's 151 and Striking Sahbra with 143."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare