Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

# Nearly Perfect död, 25 år gammal.

nearly_pearfect.jpg

Sv: Campbell

Apropå Breeders Crown-finalerna: Om John Campbell vinner med sin delälgda Flirtin Man så når han $250 miljoner i inkörda pengar under sin körsvenskarriär! :eek:

Ha ha, och här är man nöjd med sina egna ca 200 000 inkörda sista 2 åren...:p

Vad tror ni om veckans bildfråga på Travronden då?

bildfragan.jpg

Den lovande treåringen Stavs Move It, med bukes egen grand old lady, Naffa, som den praktiske uppfödaren,har gått till Stig H. Källa

Det ska bli frysmärkning hemma imorgon. Jag oroar mig konstant för att det ska bli problem i vårt nya stall som varken jag eller hästarna är van vid ännu.

Hoppas frysmärkarna är trevliga.

Och ett av fölen är rätt vass av sig och har sparkat med frambenen ibland. (Just det, Super Arnie...) Hoppas hon sköter sig nu.

Är det inte väldigt tidigt för frysmärkning? Börjar de söderifrån eller? Jag har ju bott längre norrut tidigare.

Phew, nu är det avklarat med frysmärkningen. De små var exemplariska! Trevliga gubbar från STC som snackade häststammar och berättade om de unghästar de träffat under sitt jobb, verkligen intressant att lyssna på.

23 segrar kvar för Tim Tetrick, sedan slår han det "oslagbara" segerrekordet på ett år: 1 077 segrar! :bump:

tim.jpg

Den lovande treåringen Stavs Move It, med bukes egen grand old lady, Naffa, som den praktiske uppfödaren,har gått till Stig H. Källa

Hmmmm grand old lady Naffa...hmmmmm :confused:;)

Det är inte många dagar sedan ägarna frågade om vi kunde tta honom som konvalecent, vilket vi tackade nej till....sedan blev det ändring att han skulle bli ridhäst...och nu detonerar du bomben om Stig H..

Snabba beslut..yes!!

Hoppas verkligen att han blir väl omhändertagen. Underbar individ att pyssla med.
Kastreringen beror säkert på att hans stenar var av bautaformat redan som ett och etthalvt åring. Stackarn.

AM

okej. var inte meningen att förolämpa dig det förstod du väl? hehe.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar