Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Det verkar som om någon spelare är missnöjd med Olle Goops insatser i sulkyn. Nedanstående är saxat från Goops hemsida:

"Björn fick ett skratt i fredags, nån hade varit vänlig o beställt ett månads abonnemang med "linser" till Olle , kom med posten. Olle tyckte inte skämtet var roligt.-)"

:D

jag skaffade mig faktist ett häromveckan.. fick hem ett snyggt kort med mitt namn på :angel:

Ett ATG kort är ju ett måste i plånboken! Brevid hästägarkortet så klart! Så man kan glänsa lite på när man är på torsksidan :)

Fast hästägarkort kanske inte finns i alla regioner?

någon som vet vem detta är?

e44f96af.jpg

jodå det tror jag.. här har jag i alla fall fått frågan om jag har hästägarkort.

Okej.. det är iaf jätte tufft :) kommer ihåg när jag fick mitt första när jag fyllde 18 och inte gick in gratis längre.. jädrar va stolt jag var när jag visade upp det där :)

Jag tror att hästägarekorten numera ser likadana ut över hela landet, det är nog bara namnet på hemmabanan och namnet på innehavaren som skiljer?

...och Lord Capar vann i Italien, lätt som det såg ut på Vinnare-filmen upploppet ned.
Fina hästar han får fram, Plåt-Sven! :bow:

Ja, och Lord Capars bror (Calvin Capar) vann samma lopp för ett par år sedan! Även då tränade Plåt-Sven. *bugar och bockar* :bow: :bow: :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar