Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Nästan lika "ung# som jag... :cry:

Tragiskt när någon går bort i den åldern tycker jag....

(Solros, hoppas du har det bra...)

Väl värdiga vinnare av 3-åringarnas BC-finaler. :bow:
Skön revansch för Johan efter missödet i Oaks.
Och vilken härlig styrning av Örjan Kihlström bakom Acclaim. :love:
Den mannen har sannerligen magiska körhänder....:bow:

:devil:

Tack, verkligen jätteroligt att få veta några av vinnarna precis innan tv-sändningen börjar.

:devil::devil::devil:

Okej! Jag fattar vinken. Jag ber om ursäkt.

de var riktigt duktiga alla tre tycker jag :)
tror faktist fortfarande det är svårt att säga vem som är bäst av dem, alla är ju bra på olika sätt.

men riktigt kul att Nursery Rhyme fick till det! :D

(fast Sissel hade gärna fått vinna :angel: det är ju hon som bidrar till vårat gratis julbord :d)

Jag gör mitt bästa för att bidra till ett levande travforum. Delar med mig av det jag ser, hör och läser om trav. Postar länkar från världens alla hörn som jag tror ska intressera mina travvänner. Sällan ser jag någon positiv respons för det (CoP och Netted är undantagen). Men när jag gör ett ett misstag blir det ett jäkla liv. Det tycker jag är himla trist. Men jag ska tänka mig för framöver. Promise.

Kära lilla barn inte visste jag du var så finkänslig.Det var en jävul med humor. Jag var nog mest arg på mig själv som inte kunde hålla mig borta från buke och var in och kollade under reklampausen :angel:.

Kära lilla barn inte visste jag du var så finkänslig.Det var en jävul med humor. Jag var nog mest arg på mig själv som inte kunde hålla mig borta från buke och var in och kollade under reklampausen :angel:.

Kära lilla barn? Tack för det tonfallet. :smirk:
Men du har ju på ett tydligt vis i ett antal kommentarer på både trav och senior visat vad du tycker om mig och mina inlägg. Så varsågod, travforumet är ditt. Bara ditt! :)

nääää slutya nu jag uppskattar alltid dina inlägg!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 204
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar