Sv: Travfolkets snacktråd!
Jag uppskattar också dina inlägg med färska nyheter osv och det är kanon att du bidrar till ett levande travforum (speciellt med nyheter från USA). Men det känns lite trist att få lördagsnöjet förstört när man sett fram emot att få se V75 på TV. Det är ju en gammal oskriven Buke-regel att inte avslöja vinnarna innan sändningarna på TV.
Jag gör mitt bästa för att bidra till ett levande travforum. Delar med mig av det jag ser, hör och läser om trav. Postar länkar från världens alla hörn som jag tror ska intressera mina travvänner. Sällan ser jag någon positiv respons för det (CoP och Netted är undantagen). Men när jag gör ett ett misstag blir det ett jäkla liv. Det tycker jag är himla trist. Men jag ska tänka mig för framöver. Promise.
Jag uppskattar också dina inlägg med färska nyheter osv och det är kanon att du bidrar till ett levande travforum (speciellt med nyheter från USA). Men det känns lite trist att få lördagsnöjet förstört när man sett fram emot att få se V75 på TV. Det är ju en gammal oskriven Buke-regel att inte avslöja vinnarna innan sändningarna på TV.