Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är det fel med samma trick? Att du besöker honom typ torsdag i skolan å sen säger du "på fredag när jag hämtar dig så åker vi och köper pizza sen åker vi och köper massa fredagsgottis så det räcker hela helgen!"
att hämta i skolan verkar dock smidigast B-)
Om det är sant, att han får godis mm, så tror jag inte att det är godiset i sig som det hänger på utan själva belöningen. Kan ju vara så att han blir "bestraffad" om han inte gör som pappa och nya frun säger?
TS: Håller med de andra om att det verkar smidigast att hämta direkt på skolan. Och hoppas på att pappan inte dyker upp där eller låter sonen vara hemma de fredagar det gäller...
Kapar tråden verkligen här...
...jag blir riktigt förbannad när man läser vad vissa andra har skrivit
när det tydligt framgår dessa personer inte läst igenom tråden helt och hållet...
....och samtidigt blandar in sina egna livshistorier...
....detta handlar om T.S.
T.S. som må ha inte vetat hur hon ska ha handlat i tidigare fall...
...men nu sökt hjälp och stöd...stöd framförallt...här...stöd här i denna tråd...
...ska det då behöva gå bakåt hela tiden med anklagande frågor?
Det hjälper varken T.S eller situationen till att kunna gå framåt...
...det är så lätt att dömma andra när man själv ser från en datorskärm och läser.
Tänk er själv om ni satt i samma sits som T.S.
Har ni glömt att fela är mänskligt och förlåta är gudomligt.
Mvh Xoya
är det fel med samma trick?
Jag har fått höra via omvägar (om det är sant eller inte vet jag inte)
Varje fredag som jag har varit där och inte fått med honom, så har pappan, frun och sonen (direkt efter att jag har åkt) besökt ett bageri där sonen får välja vilken bakelse han vill ha, för att sen avsluta på en godisaffär där han får fylla en påse av godis
Om detta skvaller är sant så är det ju inte så konstigt att han inte vill följa med mig...
Sist hade dom hämtat han tidigare.
Solklart ett avtalsbrott!
Glöm inte att ta med detta i tingsrätten, kolla dock med skolan om de ringt efter pappan pga barnet var sjukt.
Men lugn nu, visste pappan att ts skulle hälsa på i skolan? Hur kan det vara ett avtalsbrott? Det finns väl ingenting avtalat om besök i skolan.
Det kan finnas många anledningar att hämta ett barn tidigare en dag.