Träningsbilder!

A

Ambra

Jag vill se en massa bilder där ni tränar era hundar:bump:
Här kommer en liten bildbomb på mina:
Kiera med näsan i backen:
13468645.jpg

Lydnad:
9645132.jpg

Lydnad igen:
9645133.jpg

Passivitetsträning:
16338332.jpg

Gabbi Lydnad:
6633707.jpg

6633709.jpg

6633711.jpg

Sv: Träningsbilder!

jag har knappt några bilder på oss, men kan kasta in några gamla på mig och ena byrackan.

9194974.jpg

Inkallning:
9194973.jpg

ähum, platsliggning :p :
9194975.jpg

något fotgående liknande:
9194976.jpg

Hihi.. Det är därför jag har den ras jag har! Alltid sugen på kontakt:D

Namnlst-21_kopiera.jpg

Lite skydd.

IMG_6478.jpg

Lite spår.

IMG_8072-1.jpg

Mer skydd.

DSC02607.jpg

Munkorgs skydd.

Namnlst-5.jpg

Appotering.

IMG_7144.jpg

Kamplek.

IMG_7118.jpg

Bita vill vi.

IMG_6483.jpg

Första träningen i linförighet.

haha, jag kanske borde byta upp mig? ;)
Fast samtidigt gillar jag mina små, virriga jyckar. Dom är ju ändå väldigt roliga att hålla på med, och tycker att precis allt är superkul med en aldrig sinande energi.

Är förresten vinterbilderna tagna på Sundsvalls brukshundsklubb?

Om det är sådär din första träning i linförighet ser ut, du har inte lust att ha två dvärgpinschrar på några veckors träningsläger? ;):angel::D

Nej hahah lär inte lyckas. Men har kört grunder hemma i köket, men det är från första träningen ute i störning vi fota.

Men eftersom jag ser att du ska till Sundsvalls Bk nästa söndag vore det väl lämpligt att komma hem med två extra hundar? Jag hämtar hem dom igen när dom har blivit två välartade individer. ;)

ja, jag kan lämna dom till dig på lördag också, så länge du tar med dig dom hem sedan. :p
Se det som en utmaning. ;)

hahahah nja tror det räcker med dom jag har iof så har jag ju 3 fasta burar i bilen i fall att :rofl:

2 hundar, 4 hundar - Vad är skillnaden?
Såklart du ska prova på att ha Dvärgpinscher ett tag, jag tror att dom skulle passa dig jättebra. Framförallt när det är dags att dra fram overallerna. :angel: :D

Dom kommer o vara härdade när dom kommer hem bo i hundgård dygnet runt inga overaller kanske rent av kan bli hund av dom.

Dygnet runt i hundgård? :eek: Du kan väl åtminstone låta dom komma in på kvällen så att dom får sova i sängen med dig? ;)

Dygnet runt i hundgård? :eek: Du kan väl åtminstone låta dom komma in på kvällen så att dom får sova i sängen med dig? ;)

nej där ligger ju mina brukshundar o myser med mig har ju bara 180cm säng dom får inte plats. Dom får rejäla hundkojor som är vinterbonade med halm i botten o 20kvm gård med tak o vindskydd

180cm säng? Inga problem, min yngre kryper gärna in under din armhåla och tar därmed minimalt med plats, och min äldre är rätt bra på att rulla ihop sig. Finns det hjärterum...;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 374
Senast: Tiger tok
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 122
Senast: TantAgda
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 444
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 920
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka