Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å, saknar skidåkningen. Tror att 2012 var senaste gången vi åkte om jag inte ska räkna någon liten tur i backen här hemma. Men nu "måste" ju sonen lära sig, så då är vi "tvungna" att ge oss iväg igenTestade nytt skidområde idag, sjukt kul!
Väldigt öppet och svepande backar.
Hoppas komma dit igen nästa år
Annars har jag inte hetsat så mycket (mot hur jag brukar), men det blir ju många timmars rörelse per dag iaf. Mår så bra av det!
Ser mycket fram emot att ta upp löpningen igen också, när jag kommer hem.
Åhå, så hemsktÅ, saknar skidåkningen. Tror att 2012 var senaste gången vi åkte om jag inte ska räkna någon liten tur i backen här hemma. Men nu "måste" ju sonen lära sig, så då är vi "tvungna" att ge oss iväg igen![]()
![]()
Behöver nog många reps knäböj i kroppen, har alltid tyckt att det är en klurig övning.
Knäböj är skitsvårt tycker jag! Utan vikt inga problem, med - nej tack![]()
Hemsk jävla övning. För ett tag sen tänkte jag "nu SKA jag bli bra på knäböj". Efter några veckor tänkte jag "äsch man måste ju inte köra knäböj" och la ner projektet. Tycker egentligen att det är en övning jag borde vara bra på, har väldigt bra rörlighet och hyfsat starka lår men det hjälper tydligen inte
![]()
Jag gör inte heller knäböj, dels har jag dålig rörlighet i fotlederna men har också väldigt långa lårben och det belastar ländryggen så mycket för mig. Så jag gör också annatHemsk jävla övning. För ett tag sen tänkte jag "nu SKA jag bli bra på knäböj". Efter några veckor tänkte jag "äsch man måste ju inte köra knäböj" och la ner projektet. Tycker egentligen att det är en övning jag borde vara bra på, har väldigt bra rörlighet och hyfsat starka lår men det hjälper tydligen inte
![]()
Har sparat ner tre stycken i min lilla träningsmapp, kan inte påstå att jag minns särskilt mycket av dem men jag måste ha gjort dem och tyckt om dem på något vis i alla fall eftersom jag bemödade mig med att spara dem@Mineur Om jag och min man skulle vilja testa köra ett Hyroxinspirerat pass på gymet. Har du något tips på enkelt upplägg? I en del av gymet finns en del med rigg, roddmaskin, assault bike, box och typ sandsäckar.
Bara om du har något kul på lager annars googlar jag![]()
Verkar ha varit en helt fantastisk resa!!Här pågår Projekt Vila efter en sjukt intensiv, men rolig, vecka förra veckan! Jag har ingen fancy klocka som kan mäta fallhöjdsmeter (tack för att du lärde mig ett nytt ord @Lightzone!) och sådär, men det har däremot mina vänner som jag åkte med och enligt dem snittade vi 7-8000 meter per dag och min egen pulsklocka registrerade totalt 1360 intensiva minuter för veckanDe sista tre dagarna var det massor av nysnö vilket är underbart, men också väldigt jobbigt att åka i. Såhär såg jag ut efter att ha tagit mig ner för en opistad svart backe med typ 40-50 cm nysnö:
Visa bifogad fil 164059
Vilar idag och imorgon, sedan vankas det frivändningar på onsdag morgon, konditionspass på torsdag och överkroppspass på fredag. På lördag blir det träff med laget då vi ska köra igenom konditionsdelen av tävlingen samt lägga upp en strategi för den stora dagen![]()
Men guuud vad smart att liftarna loggar! Sådana smarta saker har de inte tänkt på i Alperna kan jag meddelaVerkar ha varit en helt fantastisk resa!!
Och TUNGT med opistat
Alperna vore ju en dröm att åka till någon gång
Jag tackar SkiStar-appen som loggade alla lift-passeringar![]()