Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta.. men LITE stark? Du ser jättestark ut!!Råkade hitta bra ljus på gymmet så jag såg lite stark ut
Visa bifogad fil 148206
Tack så mycket! Jag ser dock inte alls ut sådär vanligtvis, ljuset exakt där råkar dock vara braUrsäkta.. men LITE stark? Du ser jättestark ut!!
Inte förminska, ljus kan trolla mkt men inte hur mkt som helstTack så mycket! Jag ser dock inte alls ut sådär vanligtvis, ljuset exakt där råkar dock vara bra
Nej vad drygt! Hosta som är så otroligt segt och irriterande också Krya på dig!Drygt två veckor med hostan från helvetet nu har tömt nästan en hel flaska med Mollipect, sparar det sista till nätterna nu.
Testade att hänga lite i OCR-riggen när jag var där med barnen i veckan, men det var ingen bra idé tyckte kroppen. Fortsätter väl vila då
Ja jag är så less nu. Enda fördelen är väl att jag inte har gått på semester än. Tack!Nej vad drygt! Hosta som är så otroligt segt och irriterande också Krya på dig!
Bwahaha säger jag bara, har likt halva tråden varit krasslig i stället Feber under relativt kort tid 2-4 gånger om dagen, halsont som kommer och går lika ofta, och förlamande trötthet som vägrat ge sig. Negativt på flunsan+covidtest. Helt klart skummaste sjukan jag haft. Verkar vara okej nu dock, blir väldans flåsig och snorig när pulsen stiger men i övrigt fullt okej, så jag provade ett litet överkroppspass idag!Benet känns tillräckligt bra för att jag ska våga prova böja igen på onsdag