Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt med strulande knän :/ jag har lite dålig koll, har du haft problem länge? Styrketränar du?Har sprungit ett gruppass backträning. I delvis lössnö, vilket jag avskyr. Men för dagen kan det vara bra ändå med mjukt underlag, då jag börjat känna av mina knän nu sen jag trappade upp till 2 löpardagar istället för 1 per vecka Jag hoppas att det går över och jag oroar mig för att det inte gör det.... Har sprungit med sikte på 1 gng/vecka sedan årrskiftet, och promenerar ju dagligen så det är ju inte det att jag är ovan att röra mig. Är väl tre veckor sedan jag började med 2 ggr/vecka nu. Hade väl behövt springa 3 ggr på sikt, så jag hoppas detta ger med sig. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.
Vad tråkigt med strulande knän :/ jag har lite dålig koll, har du haft problem länge? Styrketränar du?
Det kan inte vara skorna som ställer till det då?Nej jag har inga knäproblem, vad jag vet. Vi har dåliga knän i släkten men inget jag lidit av. Jag hoppas att det bara är kanske att det gått lite för fort fram, men jag kan inte förstå varför. Det är inte asfaltsäsong, jag promenerar vare dag... bortsett löpardagarna promenerar jag med hunden och snittar 15000 steg/dag. Löpardagarna ligger det på 15-20000 steg inkl allt.
I övrigt tränar jag gruppass, core, styrketräning på gym (helkroppspass). Det är bara i löpningen jag nu känt av knäna.
Kan det vara något med för snabbt ökad längd och/eller intensitet på passen?Nej jag har inga knäproblem, vad jag vet. Vi har dåliga knän i släkten men inget jag lidit av. Jag hoppas att det bara är kanske att det gått lite för fort fram, men jag kan inte förstå varför. Det är inte asfaltsäsong, jag promenerar vare dag... bortsett löpardagarna promenerar jag med hunden och snittar 15000 steg/dag. Löpardagarna ligger det på 15-20000 steg inkl allt.
I övrigt tränar jag gruppass, core, styrketräning på gym (helkroppspass). Det är bara i löpningen jag nu känt av knäna.