Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen SÅ kulDet ska tjejerna och jag göra nästa vecka
Körde du tough viking i Stockholm?
Vi kommer köra Tylösand OCR, med en 5åring och en 8åring
Vad kulDet är verkligen SÅ kul
Nej vi körde i Malmö. Men det hade varit roligt att göra det i Stockholm något år också, känns som det är ännu större där.
Nej vad kul, det ska min äldsta göra också, född -15. Hon springer med sin pappa i familjeloppet och själv i sin klass sen då. I augusti springer hon och jag i Backamo med hela OCR-föreningen.
Jag har inte gjort några själv än, men fick definitivt mersmak! Har ni någon OCR-förening eller det är boxen som gäller?Vad kul
Jag gjorde mina första OCR förra året. Gjorde både tough viking och toghuest i Göteborg. I år blir det Berzerk i Helsingborg (själv) samt Toughest med boxen.
Det är verkligen min typ av lopp
Jag har inte gjort några själv än, men fick definitivt mersmak! Har ni någon OCR-förening eller det är boxen som gäller?
Ja det är sjukt kul. Och grymt bra träning för barnen också, allsidigt, roligt och ger mycket pannben och mod
Vad roligt att så många ville köra! Vi är med i en liten delförening som hör till en större IF, det är två eldsjälar som har en egen rigg i sin trädgård förhoppningsvis får vi en rigg på kommunal mark till hösten, det blir kul.Ingen OCR-grupp bara en fråga i boxen och det visade sig att många ville. Så vi är 10-15st som ska köra.
Föra året var det en personlig kris gjorde TV själv men fick med mannen på Toughest.
Jag känner mig lite sliten efter en intensiv vecka med besök från Sverige som anlände natten till onsdag, samtidigt som det varit jättemycket på jobbet och min nacke/skuldra har bråkat en massa med mig vilket i sin tur lett till flera nätters dålig sömn. Det blev därför ingen träning de senaste dagarna men idag tog jag tag i saken och sparkade iväg min mycket trötta och ovilliga kropp till gymmet när gästerna åkt hem. Det blev... inte bra.
Jag trodde att jag skulle känna mig mycket bättre när jag väl var igång, det brukar vara så, men istället blev det bara värre. Kunde inte göra ens i närheten av de vikter och reps som jag brukar göra och det var så otroligt segt alltihop. Ingenting fungerade! Droppen var när jag skulle göra armhävningar och jag, som vanligtvis kan göra typ 10 stycken utan problem, med nöd och näppe kunde göra 3. Höll på att åka i golvet med näsan före eftersom jag var så oberedd på att inte orka Då insåg jag att något inte var som det skulle i kroppen, så jag gav upp och gick hem efter att ha gjort 4 av passets planerade 8 delar.
Ligger nu nedbäddad i soffan med ont i både huvud och hals, så det verkar vara något skit som är på väg att bryta ut. Är glad att jag bröt där jag gjorde istället för att envist köra på tills jag hade slutfört hela passet, förhoppningsvis kan jag vila mig i form resten av dagen och ta nya tag snart
Tack! Ja det var en märklig känsla att musklerna liksom bara sa tvärnej, har nog aldrig riktigt varit med om det förut men det kändes helt rätt att bryta. Ska lägga mig och sova en massa timmar nu så mår jag förhoppningsvis bättre imorgonKlokt att lyssna på kroppen och avbryta när man inte får något svar från den. Har jag också gjort några gånger och i princip alla gånger har jag blivit sjuk efteråt. Krya på dig.
Tack! Ja det var en märklig känsla att musklerna liksom bara sa tvärnej, har nog aldrig riktigt varit med om det förut men det kändes helt rätt att bryta. Ska lägga mig och sova en massa timmar nu så mår jag förhoppningsvis bättre imorgon