Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jympapass var en helt värdelös träning med tanke på foten. Fick anpassa övningarna i runt 50 procent av passet Är less på min fot, min rehab och att inte kunna träna kondition ordentligt. Det tar bort glädjen med träning just nu. Känner mig frustrerad r
och less.
Simning kanske kan funka?
Discogymmande, aj löv it! (även om jag inte riiiktigt fattar vad du menar )Visa bifogad fil 119064
Fick feeling igår och det blev ett rätt köttigt pass experimenterade mer med sumo men övergick till konventionella efter ett tag, avslutade det hela med att klämma fram en trea i elfte setet på 90% av 1RM var rätt slut efter det så blev mest discogymmande resten av passet
Vad spännande! Har varit lite sugen på att testa det för att se om det kunde få mig att komma över "jag hatar löpning"-tröskeln. Hur långt springer du? Hur känns kroppen? Jag har dragit mig lite för det eftersom det känns som att det finns en risk att man överanstränger sig, men det är förmodligen bara i mitt huvud.Runstreak dag 30 avklarad!
Känns fortfarande mycket bra! Börjar bli lite sugen på att maxa en 20-min runda för att ha att jämföra med. Vad jag märker på tiderna är annars mest att de jag upplever som riktigt lugna rundor blir snabbare. Eller ja mindre långsamma är kanske en bättre beskrivning
Vad spännande! Har varit lite sugen på att testa det för att se om det kunde få mig att komma över "jag hatar löpning"-tröskeln. Hur långt springer du? Hur känns kroppen? Jag har dragit mig lite för det eftersom det känns som att det finns en risk att man överanstränger sig, men det är förmodligen bara i mitt huvud.
Kör på känsla liksom, det som känns kul i stundenDiscogymmande, aj löv it! (även om jag inte riiiktigt fattar vad du menar )
OCR med barnen. Klarade både ringtraversen och nästan hela ringsliden, men det är svårt när det börjar gå uppför mot slutet. Fick också försöka springa med 4åringen på ryggen och hålla jämna steg med sjuåringen som sprintar iväg som en gasell. Jag drog gränsen vid att springa ninjasteps med henne som ryggsäck