Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska tillägga att jag undviker att sätta konkreta mål för jag svarar verkligen skitdåligt på det det vore kul att kunna fixa det klassiska 1xkroppsvikt i bänk, 1,5x i böj, och 2x i mark nån gång i livet, men det är inget jag jobbar aktivt mot.Främst för att hålla livet ut, jag har ett mestadels statiskt och stillasittande arbete som sliter, med vissa moment som är tunga(och i vissa fall äckligt jävla rövtunga) som jag måste orka utföra när det inträffar. Ser hur många av "mina" gubbar som jobbat i 40 år rör sig och vill inte hamna där
Nästan lika viktigt är att jag känner mig sjukt ball när jag lyfter tungt, och jag uppskattar att se stark ut också. Hade jag haft mer tid hade jag lätt provat träna mer body building!
/linta som spenderar för mycket tid framåtböjd framför spegeln för att se sina hamstrings poppa
Det här med mål i träningen har jag slutat med. Det enda målet jag har är att behålla rutiner ATT träna. Rädd att min kropp ska gå sönder igen så jag tänker inte mata min hjärna med dumma tankar om mål för då riskerar jag att förstöra allt jag lyckats bygga upp och laga de senaste 3 åren.
Egentligen är jag en person som gillar mål men när det gäller min egen träning så tillåter jag mig inte att ha det för det spårar ur för lätt.
Lite samma här. Jag är glad om jag känner att irken blir bättre och jag är nöjd med hur jag känns och ser ut. Men jag aktar mig för konkreta mål vad gäller tyngder att orka lyfta eller siktar på en viss tid på 21 km. I dagsläget försöker jag göra veckans pass enligt planen. Det är också en tanke med att springa trail istället för asfaltslopp - alla banor är olika och omöjligt att jämföra tid på samma sätt. Blir det för mkt fokus på resultat så finns stor risk för att jag bränner ut mig i huset.
Öl är en sportdryckLagom bakis tyckte vi att lite träning vore gött.
Orimligt haha, men skönt vara det.
Tog ett PR i bänk också
Visa bifogad fil 117863