Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, vet precis hur det känns med blåmärken överallt! Jag har märken efter hopprepet på benen, ryggen och har tom lyckats snärta till mig själv i ansiktet ett par gånger
Nu har jag lyckats med att få blåmärken på axlarna efter att ha kört pressar med hantlar som jag "släppte" ner på axlarna i och med att jag blev trött.
Jag sover alltid i sportbh! Tkr det är skönare än att låta tuttarna vara lösaAlltså jag somnade i mina träningskläder för en vecka sedan (väntade på vänner som jag skulle ut med, vaknade sju timmar för sent bara klockan var dock 2 på morgonen så jag väntade några timmar innan jag sprang). Kan ju inte säga att det var det bekvämaste att sova i en sport bh dock så det blir nog inte gjort på flit
Jag sover alltid i sportbh! Tkr det är skönare än att låta tuttarna vara lösa
Idag ska jag köra ben. Har haft sån j*la träningsvärk efter måndagens rygg med 7 set tunga mark så jag knappt kunnat röra mig. Tisdag var helt vila, tog bara en lugn cykeltur igår med sonen.
Ni som cyklar/går på spinning och så cyklar 30-45 minuter. Hur får ni någon effekt av detta? Tycker det tar 20-30minuter innan benen är ordentligt uppvärmda och orkar ta i.
Ni som cyklar/går på spinning och så cyklar 30-45 minuter. Hur får ni någon effekt av detta? Tycker det tar 20-30minuter innan benen är ordentligt uppvärmda och orkar ta i.
En idé kan ju då vara att värma upp lite innanNi som cyklar/går på spinning och så cyklar 30-45 minuter. Hur får ni någon effekt av detta? Tycker det tar 20-30minuter innan benen är ordentligt uppvärmda och orkar ta i.
18/7 -2 kg
26/7 -3,4 kg
27/7 -4,6 kg
1/8 -3,7 kg
4/8 -4,6 kg
7/8 -4,9 kg
9/8 -5,3 kg
16/8 -5,7 kg
21/8 -6 kg eller -7,3 kg
Vaderna är som bly, vill bara ge upp allt vad cykling heter under början av varje pass.Hur menar du?
Jag får försöka ta i mer, känner att på vardagarna är nog 45 minuter max vad jag hinner träna.Mer än 10-12 minuters uppvärmning tycker jag inte bör behövas för att få igång kroppen för normal konditionsträning, men vi är ju alla olika. I ditt fall hade jag antingen provat att helt enkelt vara mer aggressiv på uppvärmingen för att se om det finns outnyttjad potential (jag vet själv att jag lätt fegar av rädsla att krokna om jag inte aktivt påminner mig själv om att jag orkar mer än vad jag tror) eller, om det inte går, värma upp lite själv på egen hand innan passet.
Har cyklat två månaderHur länge har du cyklat? Jag har extremt dåliga cykelben och benen tar oftast slut långt innan min puls ens nått över något som liknar tröskelpuls. Jag klarar inte ens av att komma upp i maxpuls på cykel. För att få upp pulsen något så när så måste jag köra med väldigt lätt motstånd på hög kadens under väldigt lång tid. Men med träning (otippat va? ) så brukar det ge sig med tiden!
Har cyklat två månader
Ett eller max två pass i veckanHur många pass i veckan?