Jag förstår att det är tungt! Jag är inte så morgontrött av mig och har aldrig varit, så något säger mig att du får kämpa lite mer än jag. Och så är det ju, inget passar alla! Skulle du känna att du ville prova ändå så är det bra att se till att allt verkligen är i ordning när du går och lägger dig, så att du bara kan gå raka vägen upp och inte hinner tänka efter så mycket. Jag brukar lägga fram träningskläderna bredvid sängen och skriva ihop träningspasset innan jag går och lägger mig, så kan jag koppla på autopiloten sedan bara.
Jag ska också poängtera att jag inte behöver gå upp förrän 6.30 ifall jag ska träna, så det är inte vråltidigt på något sätt. Förut var det 6.00, men sedan flyttade vi närmare gymmet och jag bytte jobb!
Fördelen för mig är ju att jag inte åker iväg för att träna utan behöver bara dra på mig träningskläderna och gå ner till kontoret där vikterna och bandet finns De ggr jag rider på morgon eller de ggr jag faktiskt sprungit tidigt så har jag lagt kläderna jag ska ha i badrummet så det bara är att kissa, trycka i linserna och klä så sig rätt kläder Jag går upp 05.50 vanligtvis så går jag upp 20 minuter tidigare så hinner jag lätt träna och duscha innan ungarna ska väckas