Nyss hemkommen från ett benpass helt baserat på de tips jag fick av @fryckan, @Kakis och @Luem 
Jag var jättepeppad igår kväll och i förmiddags, men under eftermiddagen har magknip och illamående smugit sig på vilket tog kål på all motivation jag jobbat upp
Det blev i alla fall gjort, men det blev inte det där härliga passet jag hade sett fram emot utan fokus låg mest på att få det gjort så jag kunde gå hem
Gjorde följande:
5 min löpning som uppvärmning
Step-ups på låda med en 5 kg-hantel i varje hand - fokus på att sänka mig lååångsamt på väg ner
Pistol squats/enbent knäböj ner tills rumpan snuddade vid ovan nämnda låda
Musslan med 5 kg-platta
Draken med en 10 kg-kettlebell i handen
Bulgariska utfall med en 10 kg-kettlebell i varje hand
Jag hade tänkt lägga in lite frontböj också men skippade det med hänsyn till dagsformen.
Nu hoppas jag att magen skärper sig snart och att jag får ett lite mer njutbart träningspass på fredag!
Jag var jättepeppad igår kväll och i förmiddags, men under eftermiddagen har magknip och illamående smugit sig på vilket tog kål på all motivation jag jobbat upp
5 min löpning som uppvärmning
Step-ups på låda med en 5 kg-hantel i varje hand - fokus på att sänka mig lååångsamt på väg ner
Pistol squats/enbent knäböj ner tills rumpan snuddade vid ovan nämnda låda
Musslan med 5 kg-platta
Draken med en 10 kg-kettlebell i handen
Bulgariska utfall med en 10 kg-kettlebell i varje hand
Jag hade tänkt lägga in lite frontböj också men skippade det med hänsyn till dagsformen.
Nu hoppas jag att magen skärper sig snart och att jag får ett lite mer njutbart träningspass på fredag!