Jag börjar banne mig känna att jag är på väg tillbaka på banan igen! Har varit helt sänkt av stress, magkatarr, sömnbrist och pollenallergi på senaste och inte tränat crossfit på tre veckor. Gudarna ska veta att jag har hållit igång ändå - främst genom att ränna fram och tillbaka mellan nya och gamla lägenheten med en massa tunga grejer, men det har även blivit lite ridning, vandring och raska promenader. Det har börjat lugna ner sig lite både på jobbet och hemma, och även om det fortfarande känns som att jag skulle behöva lite ledighet för att komma tillbaka helt och fullt (har haft flera saker inbokade varje dag sedan veckan före påsk - det mesta jobbiga måsten) så känns det ändå som att jag börjar se ljuset i tunneln.
Igår red jag ett dressyrpass och jobbade lite i stallet, och planen är att träna crossfit imorgon innan jag åker på jobbresa i två dagar. Helst skulle jag gå på passet när jag kommer hem på fredag kväll också eftersom det ser så himla roligt ut, men jag börjar med det imorgon och så får jag se hur det känns sedan. Vi har "tyvärr" besök även hela denna helg (det är ju såklart väldigt roligt och så, men det begränsar ändå en hel del) så då kommer jag inte att få till någon regelrätt träning, men det blir förmodligen en vandringstur på 3 timmar på lördag.
Det känns så skönt att vara på andra sidan av den här hetsiga perioden!
Igår red jag ett dressyrpass och jobbade lite i stallet, och planen är att träna crossfit imorgon innan jag åker på jobbresa i två dagar. Helst skulle jag gå på passet när jag kommer hem på fredag kväll också eftersom det ser så himla roligt ut, men jag börjar med det imorgon och så får jag se hur det känns sedan. Vi har "tyvärr" besök även hela denna helg (det är ju såklart väldigt roligt och så, men det begränsar ändå en hel del) så då kommer jag inte att få till någon regelrätt träning, men det blir förmodligen en vandringstur på 3 timmar på lördag.
Det känns så skönt att vara på andra sidan av den här hetsiga perioden!