Förstår inte vad ni pratar om, står klart och tydligt KNÄBÖJEN i mitt inlägg.
#missbrukarmoderatormakten
Knäböjen, badlusten, ja men rätt lika ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knäböjen, badlusten, ja men rätt lika ändå
Rent teoretiskt nu; undrar vad man måste råka skriva för att telefonen ska autocorrecta till "badlusten".
Det finns fler än en moderator i den här trådenFörstår inte vad ni pratar om, står klart och tydligt KNÄBÖJEN i mitt inlägg.
Kul med program! Något sådan ska jag också testa, om jag en dag känner att jag är klar med mitt crossfitliv och vill gå tillbaka till att träna som normalt folk iställetStyrketränat på lunchen som planerat. Kör just nu Styrkelabbets helkroppspass 2 ggr/v. Grunden är basövningar och sen någon mer övning. Jag brukar lägga till en eller två magövningar också. Passar mig perfekt faktiskt Brukar ju annars styrketräna 3 dagar/v men nu ska jag öka på löpningen istället så då får det bli max 2 dagar ren styrketräning.
Det finns fler än en moderator i den här tråden
Visa bifogad fil 29423
#missbrukarmoderatormaktentillbaka
Kul med program! Något sådan ska jag också testa, om jag en dag känner att jag är klar med mitt crossfitliv och vill gå tillbaka till att träna som normalt folk istället
Jag är tvärtom. Jag beundrar folk som tränar kvällstid.Tro de eller ej men jag har tränat redan idag, kl 6 i morse var jag nere i gymmet efter att ha varit ute och fodrat hästar och kissat hunden Jag ville gärna träna idag och för att hinna det fick det bli på morgonen. Vill rida på lunchen för att repetera det vi gjorde på ridlektionen igår och ikväll ska jag baka tårta, städa och bygga ihop cykeln som dottern ska få när hon fyller år i morgon
Jag är ingen morgonmänniska, jag är helt knäckt på morgonen innan jag varit uppe en stund. Jag har provat att springa på morgonen men det gör mig fysisk illamående och det blir bara plågsamt. Styrketräningen går bättre faktiskt så det kan jag göra ibland
Jag är tvärtom. Jag beundrar folk som tränar kvällstid.
Spinner i och för sig på kvällen men jag vill gärna göra det direkt på morgonen.