Attans då, nu har jag ju blivit sugen på en träningsklocka! Hur gick det här till?! *tittar menande på @FengurLaugar och @Voeux*
Klart du ska ha en klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans då, nu har jag ju blivit sugen på en träningsklocka! Hur gick det här till?! *tittar menande på @FengurLaugar och @Voeux*
Åh nej! Läskigt med så hög feber också, hoppas att du kryar på dig snart och att familjen tar väl hand om dig!Jag är sjuk Började med halsont och huvudvärk på fredagkväll. Överlevde gårdagen tack vare Ipren. Pysslade ute en del och motionerade alla hästarna. Igår kväll blev det sämre och i natt fick jag feber. I morse hade jag över 39 i temp och har sovit till kl 13. Nu känner jag mig lite piggare och har orkar äta men kommer spendera mesta tiden idag i soffan.
Åh nej! Läskigt med så hög feber också, hoppas att du kryar på dig snart och att familjen tar väl hand om dig!
Jag behöver lite hjälp. Jag håller på och fipplar med löpteknik. Så den spännande frågan blir; hur löper ni? Jag är ganska tung och behöver spara mina knän och läser då att jag ska springa mer på främre fotvalven, stämmer det?