Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad roligt! Grattis! Låter som en riktigt rolig sorts pass också, precis i min smak! Så då blir det utbildning och sådär nu antar jag? Blir jättespännande att ha instruktör-perspektivet här inne också ju, om du hinner, orkar och vill skriva såklart!Jag kom ifrån att hålla koll på träningstråden. Så dumt.
Träningen har iaf fortgått ganska bra. Sprungit 15 km några gånger, fick galet ont i foten (gissar på nån inflammation), läkt ut det och börjar komma igång igen.
Kör på som vanligt på Friskis nån/några gånger i veckan. Roligast i höst var träningshelgen i Globen när Friskis fyllde 40 år. 3000 träningsnördar samlade!
Och förresten, jag ändrar mig. Bäst är att jag precis fick veta att jag är antagen till att bli power hour-instruktör.
Tjoho! Älskar marklyft!Idag har jag kört marklyft för första gången Svinkul!
Låter ju som att du har hållit igång riktigt bra ju! Ta det lugnt och njut av den aktivitet som blir, för det låter som att det är mer än väl tillräckligt - särskilt om livet dessutom är lite extra rörigt just nu.Veckan so far är mest långa promenader. Ingen löpning på måndagen, det hann jag inte. 8 km promenad med tung packning istället. 40 min crosstrainer på tisdagen (gick oväntat trögt!) och extra lång promenad i snö och berg på onsdagen. 9 km lugnt tempo på löpbandet igår och noll motion idag. 45 min löpning i lugnt tempo i morgon och sedan vete tusan. Stor risk för vab rätt många dagar nästa vecka också och då blir det nog inte mycket tid över till någon motion... Hoppas fortfarande komma ut på en långrunda på torsdagen.
Fyyy farao! Seså, iväg till Skåne med dig! Sådär kan man ju inte ha det!Det går dåligt för mig för DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT. Seriöst, -20 nu och jag vet inte om det är att jag inte vant mig än men jag tycker det är olidligt. Planerar flytt till skåne . Pallade inte ens promenera, äter choklad och har gjort potatisgratäng istället.
Runt -30 brukar det bli som värst, lyckligtvis inte så många dagar dock. Det ser i alla fall ut att bli lite rimligare temperatur nästa vecka. Jag satt och kollade temperatur på olika platser söderut och kände mig avundsjuk på nollgradigt .Fyyy farao! Seså, iväg till Skåne med dig! Sådär kan man ju inte ha det!
Fast choklad och potatisgratäng lät rätt gott ändå, så du kanske borde stanna ett tag trots allt... Full förståelse för att du skippar löpningen dock! Hur kallt brukar det vara såhär års, och hur kallt blir det som värst?
Tack! Ja, det ör ett jätteroligt pass. Och jag gillar särskilt att det är utan takt eller koordination att följa, så det blir ens eget utifrån förutsättningarna man har.Gud vad roligt! Grattis! Låter som en riktigt rolig sorts pass också, precis i min smak! Så då blir det utbildning och sådär nu antar jag? Blir jättespännande att ha instruktör-perspektivet här inne också ju, om du hinner, orkar och vill skriva såklart!
Här varnar de för "vinterkaos" imorgon. Väderleksprognosen säger 2 plusgraderRunt -30 brukar det bli som värst, lyckligtvis inte så många dagar dock. Det ser i alla fall ut att bli lite rimligare temperatur nästa vecka. Jag satt och kollade temperatur på olika platser söderut och kände mig avundsjuk på nollgradigt .
Haha ja, alla pass som inte kräver koordination är bra pass!Tack! Ja, det ör ett jätteroligt pass. Och jag gillar särskilt att det är utan takt eller koordination att följa, så det blir ens eget utifrån förutsättningarna man har.
Utbildning i vår, i två omgångar. Först en allmän om kroppen, träning och ledarskap och sen en specifik för power hour. Sen får jag knåpa ihop mitt eget pass utifrån vissa ramar och licensieras. Så till hösten kommer jag att leda egna pass. Ni kommer få följa med på resan.
Alltså nej.... Det där ÄR ju för kallt för att motionera i! Håller med om att choklad och potatisgratäng låter mkt bättre!Det går dåligt för mig för DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT. Seriöst, -20 nu och jag vet inte om det är att jag inte vant mig än men jag tycker det är olidligt. Planerar flytt till skåne . Pallade inte ens promenera, äter choklad och har gjort potatisgratäng istället.
Det går dåligt för mig för DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT. Seriöst, -20 nu och jag vet inte om det är att jag inte vant mig än men jag tycker det är olidligt.