Great minds think alikeSådär har jag också haft det i vissa perioder. För min del har det berott på för mkt träning och för lite vila. Ett par dagars helvila brukar göra susen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Great minds think alikeSådär har jag också haft det i vissa perioder. För min del har det berott på för mkt träning och för lite vila. Ett par dagars helvila brukar göra susen.
Haha, det får du fråga mina coacher om! Ser att både @niardasp och videon jag länkade till kallar den för Snatch rätt och slätt, så jag vet inte var Squat Snatch kommer från
Gud vad underbar det låter! Undrar hur långt ifrån mina föräldrar du bor egentligen, de bor också tämligen nära havet i södra Skåne och naturen du beskriver låter väldigt likt
Ta en veckas träningsvila tycker jag, eller åtminstone vila från gymmet. Det kommer inte att göra någon skillnad för den fysiska formen, men åtminstone i mitt fall brukar det göra underverk för den mentala! Det riskerar bara att bli en onödigt ond cirkel och ta bort all träningsmotivation man har byggt upp om man bara stretar på och verkligen tvingar sig till gymmet dag efter dag.
Åh låter underbart!!! Bortsett fr massagen inledningsvis kanske. Men som du säger, oftast blir det bättre efter en liten stund.Herregud. Allt gör ont. Tur att jag ska på spa med sambon idag och har både helkroppsmassage, poolhäng och trerättersmiddag inplanerat Känns dock som att jag kommer att skrika bara massören tittar på mig, men det blir nog skönt efter ett tag i alla fall!
Ingen träning idag med andra ord, men imorgon tänkte vi ta ett kort pass i hotellets gym före frukost
Aha. Då tror jag att det bara är att härda ut. Du kommer snart över puckeln igen.Jag gjorde 3 spinningpass på 16 dgr under jul, i övrigt satt jag helt still så vila tror jag inte på faktiskt.
Ja jag hoppas att det är det. Kanske sockerabstinens...Att det inte är ngn skit i kroppen.Aha. Då tror jag att det bara är att härda ut. Du kommer snart över puckeln igen.
Jag är nog fel person att svara egentligen, jag avskyr värme och får nästan panik när det blir för varmt, får liksom för mig att jag inte kan andas. Men av nån underlig anledning testade jag och nä, inte min grej. Dock verkar väldigt många älska det, så tycker du ska testaJag funderar på att prova bikram yoga imorgon men är lite rädd för att jag ska tycka att värmen är svinjobbig. Är det någon här inne som har provat det någon gång? Vad tyckte ni?
Jag har också svårt för värme, men är av någon oförklarlig anledning sugen på att testa ändå! Tack för ditt svarJag är nog fel person att svara egentligen, jag avskyr värme och får nästan panik när det blir för varmt, får liksom för mig att jag inte kan andas. Men av nån underlig anledning testade jag och nä, inte min grej. Dock verkar väldigt många älska det, så tycker du ska testa
Min sambos syster driver en bikram-studio, så jag har provat rätt många gånger. Jag gillar det, och då är jag ändå rätt värmekänslig! Men alltså känslan efteråt är bättre än alla crossfitpass i världen Skulle definitivt gå regelbundet om det inte vore för att stället ligger på andra sidan stan!Jag funderar på att prova bikram yoga imorgon men är lite rädd för att jag ska tycka att värmen är svinjobbig. Är det någon här inne som har provat det någon gång? Vad tyckte ni?
Längdskidpremiär avklarad!
Det är två år sedan jag åkte sist, och på den tiden har jag tydligen glömt bort hur bindningarna fungerar för jag fick inte på mig skidorna...
Haha, jag fick inte loss pjäxorna från rullskidorna när jag skulle börja med dem, fick kliva ur dem och låta dem stå kvar i skidorna innan poletten ramlade ner och jag lyckades begripa bindningarna.
Kör du klassiskt eller skejt?Längdskidpremiär avklarad!
Det är två år sedan jag åkte sist, och på den tiden har jag tydligen glömt bort hur bindningarna fungerar för jag fick inte på mig skidorna... Så det började med att jag fick svälja den pyttelilla stolthet jag hade och fråga några som också precis hade kommit om dom kunde hjälpa mig. Och hjälp fick jag av en jättetrevlig person som inte tyckte att det var några konstigheter, så efter den starten fick jag lov att ge mig iväg till slut. Jag hittade en slinga på typ 1,7 km som bara hade snälla nedförsbackar och det kändes rätt så bra emellanåt faktiskt Tekniken sitter ju verkligen inte och jag blev TRÖTT! Men balansen var ändå hyfsad och framför allt: jag klarade mig utan att ramla! 5,2 km blev det totalt, sista 500 meterna var jag heeelt slut
Kör du klassiskt eller skejt?
Jösses. Det blir jag imponerad av, tycker det är så sjukt jobbigt och segt och tröttnar efter 200 m . Sen kan jag inte valla heller.Klassiskt