Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför godtar du hur han beter sig? Kör över karln och börja leva för såhär kan du ju inte ha det.Men hur bemöter man en sådan här person? Hur får man honom att lyssna och förstå?
Jag är i en parrelation som stundvis är bra men stundvis väldigt dålig...
Vi har barn, yngsta 3 år, sambon har eget företag och jag har en helt ”vanlig” anställning på 75%.
Det som är dåligt är att han inte gör någonting hemma, jag har hand om allt från att skjutsa och hämta barn, träningar, mat, städ, hundar. Ja allt. Det här tär något enormt på mig då arbetsbelastningen är för hög. Han driver igenom varenda sak han vill göra och jag blir lidande och låst hemma. Jag har inte ens möjlighet att åka och träna.
Han jobbar mycket men när han är hemma lyfter han inte ett finger för att hjälpa mig, han ligger i soffan eller spelar tv-spel.
När jag påtalar det här samt att jag inte är nöjd med relationen vägrar han lyssna. Han suckar, himlar med ögonen, sätter i hörlurarna i öronen, trycker bort telefonsamtalen osv osv osv. Han säger att jag tjatar och är jobbig vilket leder till att han inte vill hjälpa mig med någonting.
Med tanke på barnen vill jag rädda situationen men då detta pågått i flera år så tror jag tyvärr inte att det är möjligt. Men hur bemöter man en sådan här person? Hur får man honom att lyssna och förstå?
Men ååååh, vilken skitstövel!Jag kommer lämna honom. Samlar mina sista krafter nu för att ordna upp allting. Tack för att ni lyssnat och för alla svar!
Åh så bra att du ska lämna honom! Fortsätt gärna skriva här tills du har ditt egna boende och allting ordnat för dig och barnen, det kan vara bra iblandEn sista uppdatering här. Kröp även fram att karln varit otrogen några månader...
Hela historian är så bisarr från början till slut. Kan inte tro att det är mig själv jag skriver om och att det här faktiskt har hänt och händer mig.
Jag kommer lämna honom. Samlar mina sista krafter nu för att ordna upp allting. Tack för att ni lyssnat och för alla svar!
Om inte annat: dina barn ska inte behöva tro att det är så ett förhållande ska fungera.En sista uppdatering här. Kröp även fram att karln varit otrogen några månader...
Hela historian är så bisarr från början till slut. Kan inte tro att det är mig själv jag skriver om och att det här faktiskt har hänt och händer mig.
Jag kommer lämna honom. Samlar mina sista krafter nu för att ordna upp allting. Tack för att ni lyssnat och för alla svar!
En sista uppdatering här. Kröp även fram att karln varit otrogen några månader...
En sista uppdatering här. Kröp även fram att karln varit otrogen några månader...
Krafter till dig! Tänk vilken energi du kan få när du är helt fågelfri varannan vecka och har härliga barn varannan.En sista uppdatering här. Kröp även fram att karln varit otrogen några månader...
jag vet ärligt talat inte varför jag stannar kvar, tror det är allt det praktiska och ekonomiska som får mig att tveka.